8 apr. 2009

Maria zuza

Ies cu Mari afara. Ne plimbam ce ne plimbam, pe urma ma duce pe unde vrea ea. Se opreste mai ales pe la bancomat si pe la cabinele telefonice.
Cand intra in cabina telefonica trebuie sa-i dau receptorul in mana iar eu trebuie sa-mi scot mobilul...sa vorbim la telefon... ca de, departarea ne omoara...
La bancomat e si mai bine. Se duce, se ridica pe varfuri si se apuca sa tasteze. Se da un pas inapoi se uita cum se schimba imaginea, iar tasteaza, apoi se preface ca ia banii si-i baga in buzunar. Face ea de mai multe ori treaba asta(tare multi bani tre sa mai fi scos), apoi vine la mine si-mi zice:
-Mi-a venit o idee! Da-mi pachetul cu servesele!
I-l dau sa vad ce idee i-a venit...ca avea treaba fata si eram si eu curioasa sa vad ce face.
Ia pachetul preocupata, il duce la bancomat. Eu , foarte atenta sa vad ce-i mai trasneste prin cap. Aseaza cu grija pachetelul jos, in fata bancomatului, apoi si aseaza picioarele pe el si se ridica pe varfuri...Ahaa! cu adevarat mai sus, mai aproape de taste cu vreo cateva straturi de servetele. Bine, dar ea era foarte mandra de ea...la asa o idee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu