10 mai 2011

De râs...cu Wody Allen

1. Am nişte copii superbi. Slavă Domnului ca m-a înşelat nevastă-mea... 

2. Până la noaptea nunţii, nevastă-mea se temea de întuneric. După asta m-a văzut pe mine gol şi de atunci se teme şi pe lumină...

3. Nevasta mea este cea mai neispravită bucătăreasă. Noi ne spunem rugăciunea întotdeauna dupa cină...

4. Odată cineva ne-a furat maşina. Mi-am întrebat nevasta dacă a văzut cumva cum arătau hoţii. Mi-a răspuns că nu, dar a notat numărul maşinii...

5. Într-o zi, mi-am sunat soţia şi i-am declarat: Draga mea, mă gândeam la tine şi m-a lovit brusc o pofta nebună de amor. La care ea a întrebat: Dar cine-i la telefon?

6. I-am spus dentistului meu că mi s-au îngălbenit dinţii. Sfatul lui a fost să-i asortez cu o cravată maro...

7. Azi e o zi absolut nefastă. M-am sculat de dimineaţă, am luat cămaşa şi i s-au rupt doi nasturi. Am pus mâna pe servietă - i s-a rupt mânerul. Acum mă tem să mai merg la WC...

8. I-am spus psihiatrului meu că sunt trist, întrucât pe mine toata lumea mă detestă. Mi-a răspuns să nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am întâlnit încă cu toată lumea...

9. Când eram copil, părinţii mei se mutau adesea dintr-o casă în alta, dar eu i-am găsit de fiecare dată...

10. Eu si soţia mea am trăit fericiţi 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit unul pe altul...

11. M-am dus la psihiatrul meu şi i-am povestit: Doctore, în fiecare dimineaţă când mă uit în oglindă mă apucă brusc o senzaţie cumplită de vomă.Ce crezi că am?
Mi-a răspuns: Nu ştiu, dar cu vederea - cert - stai impecabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu