28 ian. 2009

Am blog! Am cu ce !

La sfatul unui prieten, mi-am facut si eu blog. Deci sunt si eu in rand cu lumea (vorba vine, pentru ca oricum eram si fara blog).
Sa revin... un prieten m-a sfatuit sa incep sa scriu si pe aici. Initial mi s-a parut ceva nepotrivit mie, insa dupa ce m-am gandit putin, am zis : de ce nu? Ca tot stau cam seara de seara si tastez diverse chestii despre diverse lucruri, multe fara legatura intre ele. Singura legatura ar fi ca acele ganduri imi trec mie prin cap si nu altcuiva. Prin capul meu supus grelelor incercari ale nastrusnicelor ganduri care il populeaza.
Acest mijloc de comunicare se poate constitui foarte usor intr-o metoda de destresare dar si de stresare (a altora), intr-un jurnal sau "caiet de notite pentru ganduri si idei". Acesta e un inceput, nu stiu ce o sa scriu dar important e sa scriu. Si cred ca o voi face.
Cat de multumit trebuie sa fie prietenul care mi-a dat acest sfat: "Vezi ca te-am ajutat si eu cu ceva?" Da, dar probabil ca de acum voi scrie pe blog si am sa pierd timpul pe aici. Sper sa fi fost bun sfatul.

8 comentarii:

  1. Sal'tare ;)Ana,Ana, ce facui asa deosebit de am primit un loc in blogroll (impreuna cu pretenu Nemesis)? Da-mi doua-trei palme virtuale, caci eu nu-mi amintesc sa fi avut onoarea sa ne cunoastem

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai sa te citim. Baga aici ce-ti sta pe suflet, ce-ti trece prin ganduri si ce nu-ti trece.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fata salut! Stii ce cred eu despre fericire?a spuso unul mai destept ca mine ca "nu-i adevarata fericirea care n-a trecut prin suferinta" . Fata sunt eu TUTu nume de cod.pa.

    RăspundețiȘtergere
  4. DESPRE VIATA nu stiu ce sa spun ptr ca am trait PREA putin SI prea putine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti prietenul meu Puiule si de aceea :P Si poate vreodata pe la un pescuit cine stie :)
    Pana una alta poate ii bagi si tu un link pe faceto ca e si ea mica dar eu cred in ea. E talentata si are potential. Asa ca trebuie sa o ajutam (virtual vorbind)

    RăspundețiȘtergere
  6. Rezolvat! Mai, pe-asta cu pescuitul as vrea s-o vad si eu :P
    Bafta si inspiratie Ana! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca tu ai vrea sa o vezi (pe asta cu pescuitul). Iti dai seama cum vreau eu :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Rămân la părerea mea: ar trebui să-ţi investeşti calităţile, risipite cu atâta generozitate de peste un an, într-un alt tip de proiect; cred că proza scurtă, eseul ţi s-ar potrivi cel mai bine.

    Ştefan

    RăspundețiȘtergere