30 nov. 2009

La multi ani!

Daaa...e adevarat, pana si mie am uitat sa-mi spun la multi ani. Pe 21 noiembrie am implinit o "frumoasa varsta" , cum se zice(ca sa nu ies din limbajul de lemn).
De fapt, nu am uitat, dar pe masura ce trec anii, parca nu mai e chiar un motiv de sarbatoare trecerea unui nou an din viata.
Unii spun ca sarbatoresti faptul ca te-ai nascut, de ziua ta. Eu cred ca ceilalti ar trebui sa sarbatoresca faptul ca te-ai nascut...daca au motiv...daca nu, treci nesarbatorit.
Eu am sarbatorit, ce sa spun, saptamana trecuta...asa de tare de ma resimt si acum. Sau poate batranetile sunt de vina... :)))


Daca Stratan zice ca-i unicul barbat nascut de ziua lui(imi plac versurile lui) , eu (parafrazand)cred ca-s singura femeie nascuta de ziua ei...chiar de-s ultimul scorpion (ce rezonante de titlu de roman, ha!:) ).
Bravo pentru mineee! (vorba Mariei)

5 comentarii:

  1. Imi pare rau pentru intarziere (da stim si noi, mai bine mai tarziu decat niciodata :P)
    La Multi Ani!!!! sanatate, fericire, sa fii iubita si fericita. Sa te bucuri de cea mica si sa ai parte numai si numai de bucurii. Si iti mai doresc ca tot ce vrei tu sa ti se implineasca. Si bineinteles si tot binele din lume (chiar daca mie nu imi mai ramane deloc :P)
    La Multi Ani!!!!!! si beau in cinstea ta (nu beau alcool dar un pepsi tot voi bea :P)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si inca ceva, ca am uitat. Avem un punct comun. Si eu m-am nascut tot de ziua mea :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc, pentru nenumăratele urări! Iar coincidența pe care ai observat-o e realmente extraordinară. Si tu te-ai născut de ziua ta? Fantastic! :))

    RăspundețiȘtergere