30 mai 2010

Eurovision 2010

Aseara, foarte tarziu in noapte am urmarit si eu(intamplator) acordarea punctelor pentru piesele participante la Eurovision 2010. De fapt, cred ca e gresit spus acordarea punctelor pentru piese pentru ca am observat ca punctele erau acordate tarilor pe baza de vecinatate, prietenie, comunitati, relatii politice si economice, etc.
Oricum, melodia care a castigat concursul este frumusica, prinde, e usor de retinut desi nu este o linie melodica foarte usoara si cred ca va deveni un hit pe posturile de muzica, pe radio si tv. Mie imi place destul de mult avand in vedere ca am ascultat-o astazi, prima data si nu prea am de comentat multe lucruri.



Ai nostri, Ovi si Paula, luand constant de la 1 la 12 puncte(si uneori deloc, asta e!) s-au clasat pe locul trei...Bravo!

Un comentariu:

  1. Mulţumim pentru generozitate şi bucuria ce ai făcut-o celor care au pierdut EUROVISIONUL, postând cele două piese pe blog.

    Ştefan

    RăspundețiȘtergere