30 ian. 2012

PILDA ZILEI - Să nu facem calcule privitoare la iubire

Într-o zi, un copil a venit înaintea mamei sale cu o foaie de hârtie pe care scrisese:

"Pentru că am făcut curat în camera mea: 10 lei.
Pentru că am fost la cumpărături: 5 lei.
Pentru că m-am jucat cu fratele meu: 15 lei.
Pentru că am luat note bune în această săptămână la şcoală: 10 lei.
În total: 40 lei."

Mama l-a privit cu bucurie pe copil şi a scris pe spatele hârtiei:
"Pentru că te-am purtat în pântece vreme de nouă luni: 0 lei.
Pentru tot ceea ce te-am învăţat zi de zi: 0 lei.
Pentru toate mesele pe care ţi le-am pregătit: 0 lei.
Pentru viaţa pe care ţi-o dau zi de zi: 0 lei.
În total: 0 lei."

Să dăruim dragostea, fără a aştepta ceva în schimb.
(de la Ştefan, Cluj- Mulţumesc!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu