9 iul. 2009

Cazut din cer...

Cat de norocoasa tre' sa fiu eu... si nu mi-am dat seama pana acum.
Merg pe strada linistita si pe drumul meu , urmarind drumul Mariei, normal. Imi cade ceva pe cap. Ceva ce parea o picatura de ploaie. Ma uit pe cer: nori, nu, ploaie, nu...doar niste crengi ce apartineau unor copaci de pe marginea drumului. Copacii , si ei cuminti si la locul lor, nu aveau nicio vina.
Apoi, care-i treaba?
Intreb cunostinta cu care eram la plimbare daca am ceva pe par. Se uita putin si: nuuu!
M-am ticnit cu totul ? Mi se nazare? Dau cu mana peste cap: simt ceva umed . Ma uit la palma: ceva mic si verde.
Imi dau seama ca ma tintise vreo pasare si chiar ma nimerise: cata precizie!
Tre' sa joc la loto...asta daca nu cumva sunt eu asa de felul meu: norocoasa ! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu