21 iul. 2009

The Hills Have Eyes

Zic aseara, in sinea mea: hai, sa vad un film. Ce sa vad, ce sa vad? Ceva vazut deja? nuuu...Ceva recomandat? nuuu...Sa mai urmaresc ceva episoade din "Friends"? nuuu...
Hai sa aleg ceva la nimereala, sa vad ce-o fi. Ma uit si ochesc un titlu: "The Hills Have Eyes".Hmmm... suna interesant, incitant, enigmatic.
Sa vedem. Cum o fi, o fi!
O familie de americani intreprind o calatorie spre California, prin desert. In acea zona avusesera loc experimente nucleare cu cam cincizeci de ani in urma. Guvernul american ordonase localnicilor parasirea zonei, insa acestia au preferat sa se ascunda intr-o mina. In urma experimentelor au fost provocate mutatii genetice care i-au transformat pe oameni in mutanti hidosi. Traind izolat, acestia au devenit canibali, vanand calatorii care se rataceau prin desert.
Familia certareata de americani este prinsa in capcana mutantilor. Tatal este prins si moare ars de viu, un caine este ucis, eviscerat si mancat, o fiica este impuscata in cap, mama este ucisa si ea si-i este smulsa si mancata inima, cealalta fiica este violata iar micuta nepotica este rapita. Tatal micutei face o gramada de acte de eroism (mama, Doamne! erou de erou) si salveaza fetita cu ajutorul unei tinere mutant mai 'sensibiloase'. Mai raman in viata cei doi tineri, frate si sora, cei care arunca in aer rulota si abia reusesc sa prinda un mutant.
Finalul filmului este deschis. Cei ramasi in viata nu par a fi in siguranta pentru ca in continuare sunt urmariti de departe de ...ceva, de cineva cu respiratie sacadata de pervers voaior...Si uite asa se sfarseste minunatul film.
Cred cu fermitate ca mi-am pierdut timpul cu niste oribilitati. Se mai intampla ...
Apoi ma gandeam: nu cumva acei mutanti erau de compatimit la fel ca si cei prinsi in capcana de ei? Oameni mutilati de alti oameni, care se razbuna pe alti oameni nu pe cei care au provocat raul. Dar asa suntem noi, oamenii: putem provoca rau, suferim din cauza unora si ne putem razbuna pe altii.
Nu mi-a placut filmul!

6 comentarii:

  1. Buunn,am priceput aluzia :) Să vedem, deci : 'The Soloist' , 'The Proposal', 'Five minutes of heaven'
    Şi mai găsim dacă doreşti! Dar, pentru astea trei, pun chezăşie toate sculele mele de pescuit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineee ! Am sa le vad .Si daca ai sa le pieeerzi? Ce te faci? :) (As putea chiar sa spun ca nu mi-au placut desi mi-au placut...ha! )

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare cui o sa-i dea Maria, dreptate?? :)) Just asking... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Complot!! Pescar la apaaaa!! Bine, mai vezi tu recomandari de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)Altadata sa nu mai pui chezasie sculele de pescuit ( unde mai pui ca si toate).Unii oameni pot fi asa de rai :) ... auzi tu, cum sa speculeze cineva bunatate de recomandare... :))

    RăspundețiȘtergere