24 oct. 2010

De râs...

  • Ups!
   Un cuplu decide să plece în Caraibe. Soţia decide să vină mai tîrziu din cauza serviciului. Când soţul a ajuns la hotel, a decis să-i scrie un mail soţiei dar a greşit o literă din adresă şi mailul a fost trimis la altă adresă. Mailul ajunge din greşeală la o văduvă ce venise tocmai de la înmormântarea soţului. Citeşte mailul şi leşină. În mesaj scria:
"Draga mea, am ajuns bine. Probabil te va surprinde să primeşti veşti de la mine pe această cale dar acum au calculator aici şi poţi trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns şi am verificat ca totul să fie pregătit pentru venirea ta, vinerea viitoare. Abia aştept să te vad şi sper ca această călătorie să fie la fel de liniştită ca a mea. Nu-ţi lua multe haine pentru că aici e o căldură infernală."

  • Sub pătură
    Deodată, deşi pe jumătate adormită, ea simţi mângâierile lui. La început timide, ca şi cum i-ar fi fost ruşine. Apoi, mângâierile deveniră mai îndrăzneţe. Mai mult, şi mai mult, pe tot corpul ei, mâinile lui se plimbau cu nesaţ aşa cum se întâmpla… nu-şi aducea aminte exact, cam cu 4-5 ani în urmă. Senzaţii pe care le credea uitate se întorceau. Memoria sentimentelor era vie şi o ajuta să răspundă la fel. Mângaierile se îngrămădeau, se repetau, el o învăluia, o întorcea. Deodată… nimic. Absolut nimic.
- Ce s-a întâmplat? întreabă ea, surprinsă. Te rog, nu te opri, mai vreau!
- Shhhh… încercă el să o linistească, gata, am terminat!
- Cum adică ai terminat???
 - Gata, am găsit telecomanda, dormi liniştită!

  • Cadoul de Crăciun
-Aş vrea să cumpăr un cadou de Crăciun pentru iubita mea.
-Puteţi să-mi daţi un sfat?
- E tânără?
- Nu tocmai …
- Elegantă?
- Oarecum .
- Frumoasă?
- Nimic deosebit!
- Cultă ?
- Foarte puţin …
- Atunci sfatul meu este : Cumpără cadou pentru altcineva!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu