3 apr. 2010

Ce vrea Mari, de la Iepuraș...

Fiindcă vine cu pași foooarte repezi Paștele, și odată cu el vine și Iepurașul, îmi fac datoria de-o întreb pe Maria ce și-ar dori să-i aducă urecheatul. Nu de alta dar să-mi fac o idee și apoi să-i scriu explicit Iepurașului. Să nu facă vreo greșeală.
Zilele trecute nu era foarte sigură ce ar fi vrut. De un lucru era sigură: de oul de ciocolată. Aseară am întrebat-o spunându-i că trebuie să-i comunic Iepurașului și că trebuie să se hotărască. Stă ea, se gândește, se gândește, apoi:
- Păi...aș vrea o rochie luungă, până la glezne( și se apleacă demonstrativ cu mâna spre gleznă, de parcă eu nu știam ce înseamnă glezne). Vreau un set de făcut părul, o poșetă, un colier, niște șosete cu volănașe...mai mari, nu ca alea care mi-au rămas mici!
Bine că a făcut observația că cine știe, Iepurașul ii aducea șosete cu volănașe exact la fel cu cele care i-au rămas mici...
Și completează într-o doară:
- Și câteva diamante...
What?? Adică am înțeles eu bine? "Câteva diamante" aruncate în coada listei ca o cantitate neglijabilă...Norocul Iepurașului că Maria a fost modestă și a spus că vrea doar "câteva" diamante. Dar dacă spunea mai multe? Probabil că abia atunci devenea complicată problema...așa..câteva, piece of cake , le aduce Iepurașul, fluierând...
De unde ideea cu diamantele? Mi-am adus aminte că văzuse Mari un desene cu un Tarzan ce s-a apucat de săpat într-o mină, după diamante( la sfatul unor ticăloși ce-și doreau pentru ei diamantele, de fapt) pentru a-i oferi lui Jane un inel cu diamant. Aflase el ca așa se face în lumea civilizată. Și a văzut Maria la desene cum se adună cu ușurință, săpând în pământ, un sac cu diamante. Ce s-o fi gândit? câteva diamante...n-o fi așa de greu pentru iepuraș.
Ce să spun, Iepurașul de Paști o să vina la Mari dar sigur o să uite de diamante. Nu de alta, nu că nu ar fi putut să aducă vreo câteva...probabil e puțin amnezic, :)) atâta tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu