8 apr. 2010

GREIERELE ȘI FURNICA ( Fabulă modernă)

"Primăvara.
Furnica sapă, pune semințe, face straturi.. Apare și
greierele.
- Ce faci, greierașule?
- Merg la un tenis cu băieții.
- Măi, măi! Să nu vii la iarnă să-mi ceri mâncare, că nu știu ce-ți
fac!
- Da, da, bine....

Vara.

Furnica adună, seceră, cosește. Trece greierele, cu o chitară sub
braț.
- Ce faci, mă?
- Mă duc să cânt cu băieții în parc.
- Să nu uiți: de la mine să nu ceri de mâncare.

Toamna.

Furnica culegea de zor, făcea dulcețuri, punea conserve. Trece
greierul, tot cu chitara sub braț.
- Ce faci, mă?
- Mă duc să cânt cu băieții în bar.
- Bine, mă, da' la muncă nu vii până la iarnă?

Vine iarna.

Furnica stătea în pridvor, înfofolită într-un șal și cu un
ceai fierbinte în mână, când vede o limuzină. Din ea coboară greierașul.
- Ce faci, greierașule?
- Uite, mă duc la Paris să cânt. Am avut succes cu chitara.
- Bine, greierașule, baftă. Și dacă-l vezi pe unu', Topârceanu, zi-i
că-mi bag picioarele în "Balada" lui!"

Să ai o zi de greier ! :))
(de la Cristina)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu