16 sept. 2010

AXIOMELE SECOLULUI XXI

1. Toate generalizarile sunt false... inclusiv aceasta.
2. Poarta-te frumos cu copiii tăi. Ei îţi vor alege azilul.
3. Împrumută bani de la un pesimist. Nu se aşteaptă să i-i dai înapoi.
4. Moartea este ereditară.
5. Nu fi de neînlocuit. Dacă nu poţi fi înlocuit, atunci nu o să fii niciodată promovat.
6. Ai observat vreodată cât de repede merge Windows-ul? Nici noi...
7. Experienţa este ceva ce obţii abia atunci când nu mai ai nevoie de ea.
8. Puţine femei îşi dezvăluie vârsta reală. Puţini bărbaţi se comportă adecvat vârstei reale.
9. Prietenii vin şi pleacă. Duşmanii se acumulează.
10. Dă-i unui om peşte şi va mânca o zi. Învaţă-l să pescuiască şi va sta toată ziua în barca cu sticla de bere în mâna.
11. Cel ce râde la urmă, este mai încet la minte.
12. Nu sunt vegetarian pentru că iubesc animalele. Sunt vegetarian pentru că urăsc plantele.
13. Mi-am facut un test de inteligenţă şi rezultatele au fost negative.
14. Înainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt aşa sigur.
15. Dacă ai impresia ca nu îi pasă nimănui dacă mai trăieşti, încearcă să nu plăteşti câteva rate la bancă.
16. Multitasking înseamnă să faci mai multe lucruri prost, în acelaşi timp!
17. Puritanism: teama că cineva, undeva, s-ar putea să fie fericit.
18. Unii beau din fântana cunoaşterii. Alţii fac gargară.
19. Prima pasăre va prinde viermele, dar al doilea şoarece fură caşcavalul.
20. Cel mai scurt drum dintre două puncte este mereu în construcţie.
21. Exista trei tipuri de oameni: cei care pot să numere şi cei care nu pot.
22. Dacă furi idei de la o persoană, se numeşte plagiat. Dacă furi idei de la mai multe persoane se numeşte cercetare.
23. De ce abreviere este un cuvânt atât de lung?
24. M-am rugat la Dumnezeu să îmi dea o bicicletă, dar am aflat că Dumnezeu nu îţi pune în traistă. Aşa că am furat o bicicletă şi m-am rugat pentru iertare.
25. Femeile nu vor fi niciodată egale barbaţilor până când nu vor putea să se simtă sexy în ciuda cheliei şi a burţii de bere.
26. Dumnezeu sigur iubeşte proştii. Altfel nu ar fi creat atât de mulţi.
27. Niciodată să nu iei un laxativ şi un somnifer în aceeaşi seară.
28. Trăim într-o societate în care pizza ajunge mai repede decat poliţia. Încercaţi!
29. Un bărbat îndrăgostit nu este complet pâna nu se însoară. După aia e terminat.
30. Ştii că lumea s-a întors pe dos când cel mai bun rapper este alb, cel mai bun jucător de golf este negru şi cel mai înalt baschetbalist din NBA este chinez?
31. Un nou studiu guvernamental finanţat prin fonduri europene şi desfăşurat pe o perioadă de 10 ani a concluzionat că trei sferturi din populaţia României înseamnă 75% din populaţie.
32. Intenţionez să trăiesc veşnic. Până acum sunt în grafic.
33. Psihiatrul mi-a zis că sunt nebun. I-am zis că am nevoie şi de o a doua opinie. Mi-a zis că sunt şi urât.
(Mulţumesc, Oricare!)

Un comentariu:

  1. Ultima e criminala...apropo mama are pe oglinda un sticker pe care scrie: "it's ok to be ugly but you're overdoing it!"

    RăspundețiȘtergere