15 sept. 2010

"RUGĂCIUNI..."

RUGĂCIUNEA UNEI FEMEI
"Doamne, acum, înainte de a merge la culcare, mă rog cu multă credinţă, să-mi dăruieşti un bărbat frumos, inteligent, puternic, drăgăstos şi supus. Să fie compozitor, poet, să aibă mult umor, din acela pe care eu îl înţeleg. Să-i placă familia şi prietenii mei şi nu fotbalul.
Să nu sforaie şi să urineze aşezat, fără să stropeasca prin baie. Să nu mă facă să aştept atunci când spune că mă va suna. Să ajungă la timp acasă, fără să miroasă a săpun necunoscut. Să ştiu mereu unde este, mai puţin când îmi cumpără flori şi cadouri, sau să-mi facă serenade. Să-mi dea 3 ore să mă aranjez atunci când spune că vom ieşi, să leşine de emoţie când mă vede, să danseze mai bine decât Fred Astaire. Să aibă un serviciu foarte bine remunerat. Să fie generos şi când cheltuiesc banii să nu se supere. Să ştie să gătească şi să-i placă să ajute la treburile casei. Să-i placă să rămână ore întregi ascultîndu-mă. Să gândească înainte de a vorbi si să spună adevărul, numai adevărul şi nimic altceva decât adevărul. Să-mi tragă scaunul când mă aşez la masă, să-mi deschidă portiera la maşină şi să ştie să-mi facă masaj pe spate. Să mă vadă slabă mereu, mereu. Să înţeleagă durerile mele de cap şi să-mi aducă micul dejun la pat.
Dă-mi Doamne un bărbat fidel, dragăstos, care să mă iubească cu respect şi cu pasiune, numai pentru mine şi nu pentru mărimea sânilor mei. Să nu aibă ochi pentru nicio altă femeie şi să-mi spună mereu ce frumoasă mă vede şi ce noroc a avut să mă întâlnească.
Te rog, Doamne, dă-mi bărbatul care mă va iubi până la moarte !
A M I N"


RUGĂCIUNEA UNUI BĂRBAT
"Doamne, te rog, dăruieşte-mi o blondă, surdo-mută şi nimfomană, cu nişte ţâţe enorme şi să fie fiica unui distribuitor naţional de bere.
A M I N"

Un comentariu:

  1. Bancurile, atunci când se forţează să stârnească râsul cu orice preţ, conduc cel mai repede şi mai sigur la desacralizarea vieţii...apoi, ne mirăm că nu ne mai satisface viaţa...păi dacă aruncăm toate mizeriile în ea, nu mai poate mirosi ca parfumul de trandafiri...

    Sophocles

    P.S.
    1) Sofocle spunea că i-a zugrăvit pe oameni așa cum ar trebui să fie, iar Euripide așa cum sunt.(Aristotel, Poetica)
    2) Toţi cei incapabili de fericire în viaţă se îmbolnăvesc de sindromul vulpii (vulpea care nu ajunge la struguri zice că-s acri) şi fac băşcălie de viaţă, o iau în derâdere...multe bancuri se nasc aşa.
    3) Capacitatea de a fi fericit e proporţională cu capacitatea de veneraţie. Cum am putea fi fericiţi într-o viaţă pe care nu o venerăm?

    RăspundețiȘtergere