20 feb. 2012

Olimpiada 2012

Olimpiada de limbă, comunicare și literatură română 2012
Etapa locală - Galaţi

Rezultatele si subiectele de la etapa locală a Olimpiadei de limbă, comunicare şi literatură română pot fi vizualizate pe site-ul www.romanagalati.co , aici.

Clasa a V-a - rezultate aici
Clasa a VI-a - rezultate aici
Clasa a VII-a -rezultate aici
Clasa a VIII-a -rezulltate aici
Clasa a IX-a - rezultate aici
Clasa a X-a - rezultate aici
Clasa a XI-a - rezultate aici
Clasa a XII-a - rezultate aici

Observatie!
Contestaţiile se depun luni, 20 februarie, între orele 10-16, la Şcoala Gimnazială nr. 11.


6 comentarii:

  1. Stii care sunt rezultatele la Tecuci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doamneee si eu caut rezultatele de la Tecuci,dar nu le gasesc deloc...si sunt curioasa sa vad ce rezultat am obtinut

      Ștergere
    2. unde pot gasi rezultatele de la olimpiada Tecuci?

      Ștergere
    3. scrieti pe google si veti vedea aSA AM FACUT SI EU LA GALATZI...NU CRED CA TI-AM FOST DE PREA MARE AJUTOR DAR....

      Ștergere
  2. ggagagaggalatziii
    oare ce rezultat am??????????:::::::::((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  3. unde putem vedea rezultatele dupa contestatii ?

    RăspundețiȘtergere