5 iun. 2009

Am redescoperit "Cindy"

Acum vreo doi ani am primit un DVD :"Cindy Crawford:The Next Challenge Workout" cu (evident) Cindy Crawford si antrenorul ei personal, pe atunci (nu stiu daca si acum), Radu Teodorescu.
Este un exercitiu de fitness superbun. In primul rand ca antreneaza toate grupele de muschi , nu dureaza prea mult (doar o ora), are exercitii variate , nu te epuizeaza si...chiar imi face placere. Nu mai spun ca daca te uiti la cum arata Cindy acolo, te motiveaza instantaneu.
Eu fac destul de usor tot programul, uneori chiar as vrea sa mai fie ceva exercitii (cel mai frumos e cand face si Maria odata cu mine...adica nu ma lasa pe mine sa fac).
Acum am reinceput sa fac dupa Cindy, dupa ce am mai facut programul meu lejer sau "Callanetics", cateodata. Mai greu mi se pare programul asta cu miscari lente repetate pana la o suta de ori...Cel mai bine ar fi sa fie combinate cele doua: "Cindy" si "Callanetics". Le pot face acasa, fara antrenor, fara aparate speciale sau vreun decor anume. De doua ori pe saptamana cred ca e suficient; adica de doua ori una si de doua ori cealalta...hmmm, imi stabilesc eu un program .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu