27 iun. 2009

Da, stiu, Michael Jackson a murit !

Stiu ca a murit pe 26 iunie, la 50 de ani...toti murim cand ne-o veni timpul . Nu pot sa plang dupa el din mai multe motive. In primul rand, omul si-a facut-o cu mana lui. S-a crezut mai presus de Dumnezeu incercand sa-si schimbe asa de brutal fizionomia, desi, din punctul meu de vedere, era chiar dragut asa cum era.
Apoi , nu sunt si nu am fost niciodata fan de-ala innebunit .
In al treilea rand, in ultima perioada, cred ca a facut abuz de tot felul de medicamente si energizante in scopul repunerii pe picioare pentru a sustine acel ultim mare turneu, anuntat la Londra. Acum imi amintesc ce am scris eu atunci cand s-a anuntat turneul: "sper sa nu lesine pe scena"...cat de aproape de adevar am fost. Apoi mi-am amintit ce a spus el : "Thank you!", "This will be the final show!","This is it!" si cam atat. Nu cumva chiar acea aparitie spectaculoasa sa fi fost "the final curtain call", "the final show"? Doar cei din jurul sau pot sti adevarul.
Transformarea lui in timp e ceva ce nu poate decat sa sperie.
Ca om, imi pare rau ca a murit. Dar poate macar asa isi gaseste linistea, in cele din urma. Dumnezeu sa-l odihneasca!
E foarte adevarat ca a fost un mare artist. Mi-au placut multe melodii :"Give in to Me","Smooth Criminal","Black or White","Beat it","Dirty Diana", "Bad", "I just can't stop loving you","Heal the World","Blood on the Dance Foor", "You are not alone". Si cum dansa in vremea lui buna! A fost un geniu in arta dar si in arta de a se distruge.

Un comentariu: