27 iun. 2009

Calatorie

Si-am venit si de la munte...foooarte frumos! Obositor, este adevarat, dar foarte frumos. Nu ne-am dus si noi ca oamenii normali sa ne odihnim ci sa umblam, sa vedem, sa facem cat mai multe din cele ce nu se pot face prin orasul nostru.
Ne-am imbarcat cu catel , cu purcel, Dorin, Vasi, fete, bubu (bunica, respectiv, mama) si eu insami...ca masina era plina, e putin spus. Cand pleci la drum cu copii e cam dificil. Tre' sa iei haine de toate grosimile, mai multe schimburi, medicamente, jucarii, carti, piscina gonflabila, gustarici...ohoho! si cate si mai cate. Plus ca Dorin a tinut sa ia si masa cu scaune, plus gratar(desi chiar el spune ca si-a esuat cariera in acest domeniu).
Destinatia initiala: Moldovita. Acolo aveam cazare . Dorin, un adevarat erou, a rezistat numai printre fete si a condus de la plecare pana la intoarcere peste 1500 km.
Si, dupa cum spuneam, am plecat prin Tecuci, Marasesti, Adjud, Bacau, Piatra Neamt, Bicaz. La Bicaz am facut un popas ca sa vedem Barajul Bicaz. Poiana Teiului (aici se varsa Bistrita in Lacul Izvorul Muntelui) , Brosteni, Holdita. Aici am facut iar popas , am facut si plaja pe malul Bistritei. Am traversat Muntii Stanisoarei prin Pasul Tarnita ( am vazut minele parasite) ajungand in Frasin pe drumul Gura Humorului- Campulung Moldovenesc. Spre Moldovita am mers pe drumul Campulung Moldovenesc- Radauti.
Ne-am cazat la o pensiune rustica, fara fitze, fetele puteau face pe acolo tot ce le trecea prin cap. Unde mai pui ca prin spatele pensiunii trecea Raul Moldova.
Pentru noi era important, in primul rand, sa avem unde sa ne intoarcem sa dormim pentru ca tot concediul a fost de fapt o continua calatorie.
De la Moldovita am mers la: Putna, Marginea, Sucevita, Voronet, Gura Humorului, Secries(undeva pe munte, loc greu accesibil, unde sunt fanete), Campulung Moldovenesc, Borsa, Cascada Cailor. Inca doua nopti cazare la o pensiune draguta, intre Telciu si Romuli. Ca sa nu mai spun de intoarcere cu: localitatea Cosbuc (Muzeul Geoge Cosbuc) , Nasaud (Muzeul Liviu Rebreanu), Bistrita, Reghin, Sovata , Gheorghieni, Pasul Bicaz, Lacul Rosu, Cheile Bicazului ...oaau! (Muntii Tarcaului) si apoi iar Piatra Neamt, Bacau, pana acasa.
Deocamdata am reusit sa fac o scurta recapitulare a traseului, fara sa ma opresc asupra detaliilor sau asupra imaginilor. Abia astept sa iau la despletit partile mai importante ...asta daca voi considera ca sunt si parti mai putin importante (ma cam indoiesc de faptul ca ar exista).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu