9 iun. 2009

Taina plantelor

Merg eu la plafar sa cumpar o crema pentru piscaturi de insecte, pentru Maria. Ii cumparasem deja un spray Autan dar am vrut si o crema, sa fie pentru orice eventualitate.
In magazin o intreb pe madam de acolo ce ma intereseaza. Mi-a recomandat o crema pe baza de patlagina . Ok! zic, o vreau. Imi aduc aminte ca am nevoie si de ceva pentru rau de masina. Emetin, imi recomanda. Cand imi da cutiuta imi dau seama ca am luat si eu cand am fost insarcinata (mama, ce greturi am mai avut, nu ca as fi o gretoasa).
Ma gandesc sa iau si pentru mine ceva...ce sa iau? Vitamine? creme?de ce as avea nevoie? Ma holbez si eu prin vitrina. Evrica! "Taina plantelor".
Recomandari: inlatura oboseala si stresul, reda buna dispozitie si intareste functiile vitale; regleaza metabolismul; adjuvant in eliminarea viermilor intestinali, dezinfecteaza si vindecarani , eczeme, boli de piele; adjuvant in boli reumatice, hemoroizi; calmarea crizelor de colecist.
P
ai, din cate vad, asta-i un panaceu nu alta: extract natural din 30 de plante medicinale. Hmmm...ienupar, smirna, ghintura, brusture, angelica, iris, salcam, galbenele, frasin, mesteacan, troscot (nu mancau porcii?), pelin , tintaura, sovarv, aloe, cimbrisor, fenicul, coacaz, afin, nuc, salvie, soc, coada-soricelului, coada-calului, scortisoara, menta, sanziana, sunatoare, maces, pedicuta.
Poate e destul de eficient incat sa las si cafeaua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu