8 oct. 2009

De ras

La un centru de cercetari nucleare, directorul ingrijorat se adreseaza inginerilor:
- Baieti, s-a blocat calculatorul! Mai stie cineva cum se face o inmultire?

De ce barbatii nu pot avea mai multe neveste ?
- Pentru ca ii protejeaza legea!


Sotia unui informatician:
- Draga, du-te la magazin si ia salam. Daca au oua, ia zece.
Programatorul ajunge la magazin:
- Aveti oua ?
- Da.
- Atunci dati-mi 10 salamuri....

Patru prietene tinere si frumoase si-au petrecut concediul impreuna la mare, fara barbatii lor.
La intoarcere, pe una dintre ele au apucat-o remuscarile:
- Fetelor, am sa-i povestesc lu' barbatu-meu de cate ori l-am inselat in concediu.
Bruneta: - Ce idioata!
Roscata: - Ce curajoasa!
Blonda: - Ce memorie!

Pe Titanic, se pare ca a fost si un roman. Dupa impact, tipul ia o barca si vasleste disperat sa se salveze.
- Unde pleci, dom'le? Nu vezi ca mai sunt femei aici?
- Lasa-ma in pace, omule, mie de femei imi arde acum?

3 comentarii:

  1. 1)Încă o dată se confirmă că acest gen (bancul) este cel mai uşor mod de a cunoaşte (de a caracteriza) un om; spune-mi ce bancuri guşti, ca să-ţi spun cine eşti.
    2)Excelente cele 4 bancuri.
    3)Un banc (pe care nu l-au prea gustat femeile spre nedumerirea mea; poate mă lămureşti tu ce are bancu ăsta anti feminin în el):
    FETIŢA În DIALOG CU MAMA SA:
    -Mami, mami!
    -Ce-i fata mami?
    -O să am şi eu...un soţ când o să fiu mare?
    -O să ai dragu mami... dacă o să fii cuminte!
    -Dar dacă n-o să fiu cuminte?
    -Atunci... o să ai mai mulţi!

    4)Un sfârşit de săptămână excelent!

    Un prieten din Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. Fetitei i se spune: "dacă o să fii cuminte!" iar ea intreaba: "Dar dacă n-o să fiu cuminte?"
    Bancul se bazeaza pe echivoc, pe interpretarea diferita a cuvantului"cuminte". Astfel, apar doua interpretari:
    1. daca ne gandim ca femeia nu ar fi cuminte, atunci ea va avea mai multi soti, sau cel putin mai multi barbati, deci ar fi "usoara",imorala, dupa cum interpreteaza cei mai multi reprezentanti ai sexului masculin. La femei, ceea ce la barbati s-ar numi cuceriri, nu-i motiv de lauda ci de rusine. De aici supararea unora dintre ele.
    2. daca interpretez "cu minte", atunci acei "mai multi" s-ar explica prin faptul ca femeia nu a avut destula minte si a ales gresit. Cei priviti intr-o lumina negativa ar fi barbatii, ei nu s-ar ridica la nivelul asteptarilor femeii. :))
    Si cum bancurile mai mult se spun decat se scriu, ramane la latitudinea celui care asculta sa faca interpretarea si sa se supere sau nu...dar simtul umorului este cel mai important. Eu as gusta oricare dintre interpretari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un banc ar putea fi:
    De ce se casatoreste o femeie?
    Pentru ca nu e "cu minte". :))

    RăspundețiȘtergere