29 ian. 2010

Nimic

...tocmai stau, mănânc pișcoturi și mă întreb despre ce să scriu astăzi...am lângă mine un pahar frumos, cu picior înalt în care am...hi! hi! nu e șampanie sau orice alta băutură ci doar un energizant.
Tocmai când să scriu energizant mi s-a stins veioza( da, noaptea scriu la veioză). Normal că m-am băgat pe sub birou să verific prelungitorul...asta era! nu era nimic paranormal. Am un prelungitor cu cinci locuri pentru ștechere. Nu-mi ajung. Într-unul dintre locuri am băgat un alt prelungitor cu trei locuri. Ca să-mi ajungă pentru toate nebuniile astea de fire. Mă mai apucă din când în când să descurc firele ...cred că nu am ce face în acele momente. Mățăraia de fire cred că tre' să stea așa cum stă.
Să revin...la ce? la pișcot și la energizantul în pahar frumos. Fiind doar ora 20 mă gândeam că pot să stau mai târziu, să-mi fac de cap: să traduc ceva și să scriu... :))
Mari a adormit mai devreme pentru că nu a dormit deloc la prânz. Norocul meu. Am doua -trei ore pentru mine.
Să o iau în ordine. Ce să fac mai întâi? să traduc sau să scriu?? dacă mă apuc de tradus nu mai scriu nimic așa că m-am gândit bine să scriu prima dată. Despre ce? despre nimic. Deja se simte că e despre nimic...Și cu toate astea am scris ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu