2 feb. 2010

Probleeemăăă!

Tocmai ce spuneam că Maria umblă și singură la calculator. Îi caut muzică pentru copii și apoi o las să aleagă singură pe măsură ce se termină melodiile. De multe ori ascultă la cască (rămâne așa de la mine). Ok, nimic neobișnuit până aici.
Într-o zi o văd dansând și cântând cât o ținea: "P-la,p-la,p-la!" Mă duc repede și o cert. Unde a învățat ea așa ceva. (Măcar dacă aș obișnui să înjur...să spun că m-a auzit pe mine, dar eu nu înjur decât...o dată la juma' de an, să zic, și doar dacă-s foarte, foarte nervoasă.)
Îmi spune că e o melodie "fumoasă" care-i "pase" ei. Îmi storc eu creierii să-mi amintesc dacă am ascultat vreodată vreo melodie măcar apropiată de ceea ce cânta ea...nimic. M-am gândit apoi că pronunță ea ceva greșit, nu înțeleg eu. Oricum, i-am spus să nu mai cânte asta niciodată pentru că nu e frumos, că mă supăr pe ea, că e prostie, că se face de râs...de toate, numai să o conving.
Astăzi ii dau muzică la calculator: a vrut-o pe Cleopatra cu melodia ei de Crăciun. De acolo a trecut la altele, evident. Când...ce-mi aud urechile? exact ceea ce cânta fiica-mea cu ceva timp în urmă și eu o certam:


Versurile sunt în portugheză iar laitmotivul (care-n romană ar avea conotații vulgare) ar însemna ceva de genul "săriți! săriți! săriți!". Adică, nimic, absolut nimic vulgar.
Bine, bine, dar cum explic eu cuiva treaba asta dacă se apuca Maria să fredoneze???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu