21 feb. 2010

Semne de primăvară

Ieri am cumpărat primii ghiocei pe anul acesta. M-am bucurat de cum am văzut grămada de alb cu verde crud în fața băietanului care voia să facă și el un bănuț. Am avut și pentru cine să duc firavele și totuși curajoasele floricele: pentru maică-mea și pentru Maria. Am lăsat-o pe Maria să-i ofere buchețelul, bunica-si...mare bucurie pe capul ei.
Când i l-am dat și pe cel destinat ei a făcut fața aceea de flatată, sensibilizată, încântată și surprinsă:"Sunt pentu mine??" Ca să mă mulțumească și pe mine (să nu plâng toată ziua pentru că nu am ghiocei:) ) a spus:"sunt pentu noi, mami..."
Aveam în cameră, într-o vază, o crenguță de tuia adusă de ea de pe afara. Îmi adusese "flori" și trebuia să le pun în apă pentru ca altfel făcea scandal mare. După ce a primit ghioceii zice:" Îi punem în apă și scoatem frunza aia stupidă care nici măcar nu face flori..."

Ghioceii au apărut...primăvara nu are cum să fie prea departe...sper!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu