13 mar. 2010

Streaptease

Am sa recunosc(imorala mai sunt, off) faptul ca am fost la streaptease ...masculin, desigur, de 8 Martie. Nu ca eu as fi avut initiativa, dar Carmen, sotia olandezului zburator(si ea in curand zburatoare...din tara) si sora-mea, Vasi, au avut dorinta de a merge intr-un loc special. Ne-a intovarasit si Vica, reprezentanta M.I. ... ca sa ne apere?
Pe 8 Martie am fost si eu la o petrecere intr-un club din Galati...intre femei. Unde te uitai, numai femei! Doar ospatarii si dj-ul ce reprezentau sexul opus, in rest, cat cuprindeai cu privirea, o mare de femei.
Cica am avut parte de un meniu special, oricum, eu spun ca tot mancare a fost.
De dansat am tot dansat, pe toate muzicile posibile. Cel putin patru ore si tot ne-am batait.
Pe la ora 1 in miez de noapte au aparut si cei streapperi.Ceva de genul bomboana de pe tort sau de pe coliva...cum o fi...era intentia de bomboana.

Si apar:
Si un fel de Dracula:

Si-au dansat:



si-au tot dansat!



S-au tot dezbracat.(Nu stiu daca e recunoscut de cineva dar e Ionut, cel care a participat la emisiunea"Dansez pentru tine")







A fost streptease masculin dar cu cam 2,5 streapperi. Restul erau doar dansatori, dupa parerea mea.

Poate ca am sa mai comentez vreodata reactia mea la acest eveniment "dezbracat". Deocamdata pot sa spun ca m-am distrat si amuzat cu aceasta ocazie.
Si, in ton cu "poznele":

I'm too sexy, too sexy by far ...so sexy it hurts... :))

2 comentarii:

  1. Vai, rusinica, ba:R-U-S-I-N-I-C-A!!!!
    Pentru ca ati fost fara mine...
    Asta nu se iarta, niciodata-niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu care credeam ca-i rusinica pentru ca am fost... :)
    Ca sa ma revansez, cu prima ocazie prind...macar un mascul si-l pun sa se dezbrace pe muzica. Cu conditia sa fii de fata! :) ca sa poti aprecia actul...artistic :))
    (sincer, nu cred ca ai pierdut mare lucru)

    RăspundețiȘtergere