13 iul. 2010

Alt Quiz...

Din curiozitate și pentru propriu-mi divertisment, răspund și eu la întrebările din testele Kudika. Uneori rezultatele testului se potrivesc, uneori nu, câteodată mă încântă , câteodată mi se par cel puțin puerile.
Astăzi, am găsit un Quiz cu tema "Cum ești într-o relație?"
Adică eu aș afla despre mine cum sunt într-o relație:
Cel mai mult mă încântă :)) sintagmele : "atrăgătoare, conștientă de calitățile fizice" și "la prima vedere ingenuă și tandră"( nu că m-aș potrivi descrierii dar suna bine), exprimare completată de "poți fi răzbunătoare" ...hi, hi, hi...acesta a fost râsul diabolic, răzbunător! :). Revenind la fața de "ingenuă și tandră", fostul meu soț i-a dat un nume generic celui cu care presupune el că aș fi eu într-o relație, apropo de relație, că de aici plecasem. Rodul imaginației sale poartă numele pitoresc: Pandele :) . Încerc să-mi storc puțin creierii pentru a realiza portretul robot al celui ce ar purta numele Pandele...oricum, nu cred că i-au fost atribuite trăsături flatante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu