9 apr. 2009

Discutie intre femei

Spuneam odata, cu ceva timp in urma, ca in contextul divortului meu, aflu vrute si nevrute, situatii interesante, ciudate, surprinzatoare...ca asa vine vorba , din una intr-alta. Mai deunazi, la taclale, cateva doamne (si subsemnata). O doamna, persoana importanta, nu spui cine, cu o bogata experienta de viata si deschisa la minte, ma incurajeaza, ca nu ma mai gasisem cu ea asa la un taifas de ceva timp:
-Lasa copilu': esti tanara, esti frumoasa, esti desteapta, la anii tai puteai nici sa te fi maritat.
Daaa, am mai auzit de'astea , nu e prima data. Normal ca-s incurajarile specifice si deja le-am invatat pe de rost. Incearca sa afle motivul divortului dar nu-mi face nicio placere sa vorbesc despre asta asa ca ocolesc elegant raspunsul. Atunci, pentru ca-i place sa vorbeasca, se apuca ea sa povesteasca:
-Eu am fost maritata de doua ori. O data l-am lasat eu, o data m-a lasat el. Al doilea, cel care o lasase avusese o amanta pe tot tipul casatoriei cu ea. Sa recapitulam: el fusese casatorit de doua ori si avusese un punct comun celor doua casatorii, aceeasi iubita, cu care, in cele din urma a si ramas, dupa ce a fost prins in pat cu ea.
-E vorba de compatibilitate...daca pe ea o iubea, na'...degeaba eram eu desteapta si am facut o casa impreuna. Si apoi, zice ea, eu pot vorbi si ca sotie si ca amanta, ca am fost in ambele ipostaze in viata mea. Barbatii sunt tare ciudati: nu-s in stare sa duca o legatura de patrunjel nevestei (darmite un buchet de flori )si sunt capabili de toate nebuniile cand vine vorba de o iubita pe care li se pune pata. Al meu, al doilea, se comporta ciudat cu mine, pana l-am prins cu ea si atunci tot el cocos ...dar a ales-o pe ea. Pe barbati ii parasesti fara sa te gandesti la impacare in cateva situatii (zice ea):daca sunt violenti si-ti fac viata un iad, daca sunt impatimiti de jocul de carti si trebuie sa-ti pui zilnic problema sigurantei viitorului, sau daca sunt perversi. Ca oricat ai iubi pe cineva, nu poti sa te umilesti...si in intimitate sunt niste limite.
Ma abtin de la comentarii si de data asta, iar ea pentru ca stia de ideea mea de a nu ma mai casatori vreodata zice:
-Poti incerca pana-n trei ori. Daca nu merge nici a treia oara...poti sa renunti.
Normal ca ma amuz si nu cred ca sunt una care sa creada in virtutile miraculoase ale cifrei trei...

2 comentarii:

  1. :) Este interesant ce părere are dânsa despre noi. Cred că, din multe puncte de vedere, are dreptate. Ce nu înţeleg eu este de ce tipul ăla nu a luat-o pe aia din prima...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)asta nu am inteles nici eu, nici doamna respectiva si cred ca nici tipul cu pricina...complicate sunt caile Domnului:) Oricum, situatia este reala.

    RăspundețiȘtergere