15 apr. 2009

Un vis

Se facea ca mergeam pe o strada. O strada ca oricare alta, cunoscuta mie, printre niste case, strada normala, fara deformarile specifice visului.
Era vara...cel putin asa imi amintesc...eram imbracata cu haine lejere, subtiri, iar pomii aveau frunze verzi. Cate detalii imi amintesc daca stau sa ma gandesc...e ca si cum as analiza o fotografie pe calculator, marind unele detalii si apoi privind ansamblul iar...
Aproape de capatul strazii, doi barbati purtau doua crengi in maini...crengi cu niste tepi mari, lemnosi. Nu stiu ce era cu acele crengi. Unuia ii scapa creanga din mana si o lasa jos in mijlocul drumului.
Pana atunci nu trecuse nicio masina pe acolo. Tocmai acum apare o masina si trece exact peste creanga cu tepi. Ii pocneste cauciucul si o ia intr-o parte necontrolat. Nu-mi dau seama cum, pe strada aparuse o masina lunga si-mi dau seama in cele din urma ca era o cisterna, transpota ceva inflamabil. Vad iar masina cu cauciucul spart care o luase aiurea pe strada...gandesc: e inevitabil, se vor ciocni...in acelasi moment imi dau seama ca si asta mai mica era tot o cisterna...dar mai mica...normal.
In mintea mea imi zic: sigur se vor ciocni! Sigur masina mica se va ciocni de cisterna cea mare. Gandesc: vor exploda! Tare! Daca nu fug, mi se va intampla ceva foarte rau!
Ma retrag dupa coltul strazii dar nu fug. Stau acolo si privesc...sa vad cum explodeaza. Ce curiozitate sinucigasa!
La cat de mare era cisterna aceea , sigur radea tot in jur. Imi dadeam seama de asta si cu toate astea stateam acolo ...sa vad...In cele din urma, asa cum ma asteptam, explodeaza. Ma trezesc!
Ma asteptam sa se fi auzit ceva prin casa, pe afara, pe la vecini. Asa se intampla de obicei: crezi ca visezi un zgomot dar de fapt il auzi din exterior. Nu fusese niciun zgomot afara ci doar in mintea mea.
Ma interesez ce inseamna daca visezi explozie si cica ar fi ceva in neregula cu sistemul nervos central. Ihii...cred ca incep sa inteleg: cei doi neuroni ai mei s-au luat la cearta . Raspunsul acesta cred ca mi-a fost sugerat de un alt posesor de doi neuroni :), am avut astfel o revelatie cu privire la motivul zarvei din mintea mea.

2 comentarii:

  1. Hmmm....piromanie? nu,pentru ca nu a fost provocat de tine. o viitoare cariera la pompieri? si doreai sa vezi cum se propaga plasma ionizata?
    Nu, sunt sigur ca te descurci mai bine cu creta decat cu furtunu'.....
    Gata, cei 2 sunt storsi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Piromanie nu cred. Chiar daca imi place sa vad flacarile, dar in soba sau intr-un spatiu deschis, eventual noaptea, intr-un intuneric de catran in care se mai vad doar stelele(nu in oras).
    Cariera de pompier nu-i de mine: la cat de impunatoare (nu) sunt, as putea fi buna doar la salvat pisici .
    Alta tre' sa fie semnificatia visului meu...peste intelegerea celor patru neuroni epuizati... de la doi posesori:))

    RăspundețiȘtergere