14 apr. 2009

Horoscop

Primesc in fiecare zi horoscopul pe e-mail de la Constelatii.ro . Ce-mi zice azi: "Iubire pe toate planurile" . Poftim? Probabil eu nu-s in zodia asta...hmmm, e scorpion totusi...cred ca eu sunt exceptia care confirma regula.
"Azi esti concentrata (tadaam...) mai ales pe zona afectiva, (concentrare 100%) avand in vedere ca ai casa a9-a (care casa? a 9-a,hmmm) deja incarcata (full da' full...cu ce?) si esti activa (i-auzi! foarte) profund (pana in maduva oaselor) din punct de vedere spiritual (atata spiritualitate nici n-am mai vazut) . Luna te va ajuta (noroc de luna) sa iti indrepti afectiunea nu doar asupra ideilor, ci mai ales (maaai aleees) spre partener ( ha,ha,ha! ha,ha!...si-un rest de ha, ha!). Se anunta zile grozave (oaauu!) in cuplu! (seriooos? ia zi 'zau' cu limba intre dinti!)"
Apoi zice ca sunt foarte bine din toate punctele de vedere: bani, sanatate, dragoste. Cred ca am sa ma uimesc pe mine insami de cat de bine sunt.
Daca m-as lua dupa aceste previziuni, am o viata extraordinara. Bine ca am aflat si eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu