27 apr. 2009

Luni

Luni- cea mai frumoasa zi a saptamanii. Ziua in care reincepem cu elan si voiosie munca. Ziua in care toti ne desteptam cu un larg zambet pe buze. De duminica seara suntem nerabdatori, suntem cuprinsi de emotia inceperii unei noi saptamani. Toata noaptea visam alarma care ne incanta auzul dis-de-dimineata...O incantare!
Ziua de luni se leaga si de cam toate planurile; cand ne propunem sa incepem ceva: siguuur, de luni. De luni incep cam toate curele de slabire...mereu se lasa pe luni. Nu poti incepe un regim asaaa, in mijlocul saptamanii, tre' sa existe inceputul acesta , de luni.
Si azi e luni, dar eu nu mi-am propus nimic maret(spre rusinea mea). Sa fie o zi obisnuita si e suficient...Si aceasta saptamana, la fel ca cea care a trecut, va fi destul de relaxata, avand in vedere ca se va sfarsi joi si nu vineri...sarbatorim ziua muncii :) 1 Mai.
Aaaa, am si eu un plan: am "Friends" si vreau sa-l revad. E un serial care mi-a placut si sper sa ma binedispuna si acum.

3 comentarii:

  1. pentru mine ziua de luni e o alta zi din calendar.poate o zi mai somnoroasa.poate ar trebui sa fie o ZI a noilor inceputuri.cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu urascccc ziua de luni :P Prietenii stiu de ce :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Luni e ziua in care ma trezesc si spun:"de abia astept sa vina vineri":D

    RăspundețiȘtergere