3 apr. 2009

...in sfarsit, primavara

In cele din urma s-a hotarat sa vina si primavara. De cateva zile, cred cam de cand s-a schimbat ora, parca s-a incalzit, parca soarele arde mai cu hotarare.
Cand am vazut primele floricele intr-un visin, m-am bucurat asa de mult de parca mi-ar fi inflorit direct in suflet. Ma uitam la ele si zambeam tamp , apoi am mai si intors capul dupa ele. Daca ma vedea cineva cred ca zicea ca sunt vreo nebuna care rade la stele. Oricum vorbeam si singura, dar in mintea mea...asta imi mai trebuia sa vorbesc cu voce tare, de una singura pe strada, ca sa fiu declarata fara drept de apel, nebuna.
Ce sa mai zic de zarva pe care o fac pasarile certarete prin copaci si copiii care ies cu gramada de prin case de parca si ei au fost plecati prin tarile calde.
I-auzi si un nene care altoieste covorul cu sete, semn ca se apropie Pastele. Pe 19 aprilie parca...atunci cand voi fi si eu in vacanta...sau pe sfarsitul vacantei, pentru ca cea de-a treia zi de Pasti ar trebui sa fim iar la scoala: cu ouale in genta si cu niste felii de cozonac la purtator, ca sa incheiem festinul pascal. Iar nu pot sa nu ma gandesc la obiceiul romanilor de a da navala prin piete si magazine, de sarbatori de parca in restul anului stau si fac foamea, nu mananca, nu beau ci asteapta sarbatorile, prilej de indigestii si de betie.
...ei, in sfarsit, am curajul sa opresc, pe timp de zi, caldura si sa stau cam toata ziua cu fereastra deschisa. Razele soarelui (ce mult il iubesc) parca si-au mai pierdut din timiditate si in ciuda unui vant mofturos, ne cam dau chef de viata, de actiune. Totusi, este vremea racelilor prostesti cand pacaliti de soare si de vremea schimbatoare ne trezim cu cate-o tuse seca si cu cate-un nas necajit.
Desi astenia de primavara ma viziteaza cu insistenta, nu vreau sa o bag in seama ...putin mai mult somn decat de obicei si sper sa se rezolve de la sine, in cateva zile. In plus, pentru moralul meu, vreau sa vad un film recomandat de Vio, colega mea : "Yes Man". Sper sa fie bun pentru ca desi mi l-a promis de vreo doua luni, abia mi l-a adus ieri. Oricum mai am de vazut vreo 5 episoade din" Rome" asa ca n-am pierdut timpul.
Ma bucur asa de mult ca e primavara...macar de atat sa ma bucur si eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu