4 aug. 2009

Complexe

Merg azi la plaja. Asa mi-a venit de dimineata. De fapt, gandul asta il am constant in minte pe timp de vara. In drumul meu agat si o vecina de 19 ani, Cristina, careia ii este cam rusine sa mearga singura.
Din discutiile cu ea am inteles ca are o gramada de complexe. In primul rand ca merge rar la plaja pentru ca nu se simte in siguranta acolo. De ce? Ma intreb eu...Eu nu am aproape nicio problema. La plaja ma simt bine. Poate ca am eu nebunia asta cu plaja, cu bronzul...
Apoi incepe cu: eu am slipul cam naspa, eu nu fac topless, eu am celulita, eu am picioarele cam groase, eu am slabit si am vergeturi, eu am nus'ce pete, am pistrui si o gramada de altele... Ma uit la ea. Fata e frumoasa! Are 19 ani.
Incerc sa-i explic faptul ca e frumoasa si ca-si face complexe degeaba. Ii spun o poveste despre cum o sa se uite ea la fotografii cu ea peste vreo 10 ani si o sa se minuneze de cat de frumoasa era. Are cea mai de pret frumusete: tineretea. Pe plaja se fardeaza , se da cu fond de ten...la 19 ani? Chiar ma gandeam: de ce e necesar sa treaca asa mult din viata ca sa-ti constientizezi calitatile?
Acum trebuie sa mentionez ca nu cred ca adolescentele cu fundul cat banita si cu burta rasfranta peste blugii mulati sunt de admirat. Cred ca e vorba de nepasare.
Si inca ceva : daca esti prea lucid si prea critic, ai uneori de pierdut.

4 comentarii:

  1. si eu avut milioane de complexe .candva era mult prea slaba, nu ma fardam si eram palida mereu.nu foloseam nici un fel de make-up.eram naturala.acum ma simt OK in pielea mea , odata cu inaintarea in virsta mi-am schimbat si optica.acum sunt mult mai sigura pe mine.dar acum abia constientizez un lucru si anume ca pe la 19 ani aveam un body perfect (de la gat in jos).ha,ha, ha mi-a mai ramas sa fac si sex in grup si am scapat ''la naiba'' de toate complexele.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Si cand ma gandesc la faptul ca acum cu ceva timp in urma(nu prea mult... sa nu sune a ofensa)nici macar nu zambeai la unele glume...(Relu stiee!)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai bagat in ceata?!ce stie RElu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eiii si tu acum... era vorba doar de o perioada din viata ta in care nu-ti prea placeau glumele .Erai foarte demna si serioasa. Acum esti "mama lor"...mama lor de glume :))

    RăspundețiȘtergere