16 aug. 2009

Intamplare ciudata

Astazi, in urma unei intamplari nu tocmai placute, o persoana foarte apropiata mie a fost impiedicata sa faca ceva ce nu ar fi fost corect.
Teoretic, in conditii normale, ar fi trebuit sa se minta in fata lui Dumnezeu. Desi scopul era nobil, mie, personal, nu imi placea ideea.
Ceea ce mi se pare ciudat este faptul ca in ultimul moment a aparut o problema de sanatate(nu foarte grava) dar care nu suporta amanare si nu putea fi ameliorata prin mijloace comune, de farmacie. Eu nu sunt habotnica, nu respect cu strictete tot ce spune religia, insa daca ideea de minciuna imi repugna in general, ce sa mai spun de minciuna in fata lui Dumnezeu...
Poate merg eu prea departe cu gandul, insa am senzatia ca lucrurile au fost asezate intr-o ordine fireasca, chiar daca prin mijloace nu foarte placute, de Altcineva.
Abia astept ziua de maine sa vad ce-are-n plan si pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu