6 aug. 2009

Durere de cap

Afara e foarte cald, mai cald decat in luna lui cuptor. Iulie a fost chiar o luna cu temperaturi placute, usor de suportat.
Cald, cald dar cine e racita, stranuta si are dureri de cap? Ana!
Sa fie de vina inghetata? bautul de la frigider? dusul rece? statul in curent? Se pare ca de vina sunt chiar eu, pentru toate cele enumerate. De luni seara nici nu am mai facut gimnastica. Poate am sa fac in seara asta, desi fruntea mea imi spune ca nu e in stare de asta. Cel mai tare ma enerveaza ca imi simt capul greu ca si cum as avea o bila de metal inauntru: daca fac miscari mai bruste e de rau. In plus, pentru completarea starii, mi-a iesit si un cos de-ala dureros, pe sub piele, pe barba. Si totusi, astea-s mici copilarii pe langa problemele de la serviciu... Da' cine are oja rosie? Hmmm? eeeu... Rosie, rosie de zici ca mi-am prins degetele la usa si m-am umplut de sange. E super. Pe pielea bronzata se vede aproape la fel de frumos ca si lacul de unghii alb.
Ia te uita, m-am uitat la fix la ceas: e 17:00. Cica te iubeste cineva daca te uiti la fix.Ihi...cine? mai bine nu ma staduiesc sa aflu ca ma doare capul si mai tare de atat si ma ia cu ameteli.Cetateanul turmentat o sa fie un mic copil pe langa mine.Si apoi, nici macar horoscopul nu ma mai iubeste,zilele astea :)
Am avut cateva zile incredibile...absurdul concureaza cu realitatea. Acum stau sa fac un review al anului de a carei jumatate abia ce-am trecut: un amestec de intamplari pe care nu mi-am imaginat vreodata ca am sa le traiesc. Iar anul inca nu s-a sfarsit :) Palpitant, nu alta...
Caldura asta (poate si starea mea cam aiurea) ma cam determina sa merg la tuns. Ha! sunt curioasa cat am sa rezist. Eu, teoretic, am hotarat sa-mi las parul lung. Dar daca piticii au inceput tropaiala la mansarda... cine stie ? Daca ma prinde septembrie netunsa, parul meu e salvat...cred :)) asta daca nu-mi vine o ideea de-aia de moment si-n doua minute nu-mi mai recunosc intentiile initiale.
Tocmai ce-am vorbit pe messenger cu Carmen...doar vreo ora. Dar nu mai am rabdare sa scriu si aici. E timpul sa ies la plimbare! Maria tocmai si-a incercat talentele de pictor pe ecranul televizorului, cu creioanele cerate. S-a sters usor. Capodopera nu va mai putea fi admirata de nimeni...am avut exclusivitate in participarea la actul artistic :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu