27 sept. 2009

Alimente interzise pentru o silueta placuta

Primesc pe mail de la prietena mea, Monica, un material despre alimentele interzise in dieta. Oare i s-o fi parut ca m-am ingrasat si mi-a spus-o asaaa, mai delicat? :))
Citesc eu si incerc sa-mi dau seama daca mai gresesc si eu pe ici pe colo sau peste tot. Imi trece prin minte ceea ce-mi spusese un medic atunci cand ma dusesem la un consult, din cauza unei crize de fiere: "groapa ti-o sapi cu furculita si cu lingura, nu cu harletul si cu lopata..." (parafrazez din ce-mi amintesc).
1.Pizza ar fi nu numai plina de calorii cat si nesanatoasa. Eu mananc pizza si-mi place destul de mult. Cu o bere rece langa si vreo doi prieteni cu care sa umpli timpul...ce merge! Ca doar eu nu merg la pizza doar de dragul mancarii. Si apoi, fac pizza si acasa, tot buna si asta.
2.Cartofii prajiti pe care eu i-as fi pus pe primul loc. Intr-o perioada mancam o gramada , acum nu prea...poate ca am imbatranit :) ; oricum, nu pot spune ca nu mananc niciodata sau ca nu mi-e pofta din cand in cand. Foarte periculosi pentru sanatate dar si pentru silueta, mai ales cand sunt asociati si cu ceva carne.
3.Pateurile pe care toti le mancam pe fuga cand suntem prin oras sau ca aperitive la diverse evenimente. Mananc si nu prea...
4.Hamburgerii , o gustare luata in fuga. Nu stiu daca mi-a fost vreodata pofta de hamburger...asta inseamna ca nu-i un pericol pentru mine, pot trai si fara, fara nicio problema.
5.Shaorma , ceva ce nu am mancat niciodata si nu cred ca voi manca vreodata.
6.Carne de porc am mancat, mananc si cred ca voi manca. Bineinteles ca nu pot manca o carne grasa, iar un gratar ...cine-l refuza? Mirosul si tot te tampeste.
7.Prajituri si frisca - am perioade foarte lungi in care nu ma tenteaza absolut deloc, oricat de bine ar arata o prajitura si oricat de bine ar mirosi. Apoi am cate o zi cand ma simt vlaguita, lipsita de energie, cred ca am glicemia scazuta, si mananc muuulte, deodata.
8.Orezul despre care se zice ca este un fel de cartof din punct de vedere al caloriilor pe care le conţine, fiind şi el deosebit de bogat în calorii. Orezul este unul din alimentele care conţin cel mai mult amidon. Mananc sarmale, ardei umpluti, pilaf, deci mananc si orez.
9.Mezeluri normal ca manac. Cum scapi cel mai repede de o masa si cum iti rezolvi foamea cand esti pe fuga? Un sandvis si-ai plecat.
10.Fainoasele, pastele -si de-astea mai mananc din cand in cand. Cel putin covrigi, imi mai iau cate unul si cand merg la scoala. Intr-o zi am asociat profesorul de la noi cu covrigul, asa cum e asociat politistul american cu gogoasa ("doughnut").

Concluzia mea e ca la cate alimente mananc eu, din cele ce ar trebui ocolite, ar trebui sa arat cat casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu