3 sept. 2009

Poza de buletin

Astazi am redescoperit o metoda de divertisment, atunci cand tocmai imi etalam prin cancelarie noua carte de identitate si ma amuzam pe seama mea cu privire la schimbarea numelui cat si cu privire la imaginea mea din fotografie. Cand nu prea ai ce face, te plictisesti, esti trist, scoti buletinul(ma rog, cartea de identitate) si privesti cu atentie: e imposibil sa nu te apuce rasul.
Daca sunt mai multe persoane, jocul e si mai amuzant pentru ca lasi si pe altii sa-ti studieze fata tampa din fotografie. E imposibil sa nu fi remarcat cat de caraghiosi suntem in acele fotografii: foarte seriosi, unii cu ochii bulbucati, altii cu fetele alungite...
Astazi, am ras pana la lacrimi uitandu-ma la cartea de identitate a unei colege. A vrut sa-mi demonstreze ca poza ei e mai caraghioasa decat a mea si a reusit. Problema e ca nu m-am abtinut si i-am spus ca daca vede pe cineva trist si vrea sa-l inveseleasca, sa-i arate buletinul. Bineinteles ca am primit o amenintare cu bataia...dar a meritat.
Imi aduc aminte ca am mai ras asa de cineva pe la 14 ani, cand ma inscriam la liceu si-mi depuneam dosarul. Am ras de fotografia din buletin a unei prietene pana s-a suparat si nu a mai vorbit cu mine. Eu nu m-as supara ...poa' sa rada oricine, oricat de fotografia mea din cartea de identitate. Ar fi chiar un mijloc facil de a inveseli pe cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu