5 sept. 2009

...incerc si cu nevralmed

Ma doare capul...tare de tot. Nici capul pe perna parca nu pot sa-l tin, de durere. O durere surda, enervanta, sacaitoare. Aspirina si antinevralgicul nu mi-au fost de folos asa ca am luat de la farmacie nevralmed, poate e mai bun. Acum doua minute am luat a doua pastiluta. Dupa prima m-am simtit ceva mai bine, scurt timp, apoi m-a luat iar. Or fi bune bulinele astea la ceva? sau doar la nenorocit ficatul?
Macar de-ar ploua odata, cred ca am durerea asta din cauza atmosferei incarcate inainte de ploaie. Se tot screme cerul asta a ploaie de vreo doua zile si tot nu reuseste. Si, pe langa asta, de vreo doua zile pluteste un miros pestilential peste tot cartierul in care locuiesc. Initial am crezut ca am eu iluzii olfactive din cauza starii mele deloc euforice. Aseara insa, cand am iesit cu Maria la plimbare, mi-am dat seama ca toti sunt de acord cu mine: miroase a grajd, a vidanja...pute. De unde o veni mirosul asta habar nu am. Macar sunt linistita ca nu mi se pare...asta imi mai trebuia.
Nu am o stare de nervozitate, ba chiar as spune ca-s putin cam apatica. Daca striga cineva mai aproape de mine imi vine sa ma tin de urechi. Nici cele mai mari prostii ale Mariei nu reusesc sa ma enerveze. Nici Boc, nici Andronescu...nici nimeni.
Doar pisica lui Carmen m-a contrariat putin. Adica ma duc sa-i pun apa, granule, mancare din pliculet, si ea se apuca sa faca pe suparata cu mine. Pai, asa ne fu vorba, mai Pisi, mai. Eu vorbesc frumos cu tine si tu te apuci sa te zburlesti? Mai mare rusinea. Las' ca mai vorbim noi maine pentru ca stapanii tai se intorc peste o saptamana asa ca esti pe mana mea...armata fac cu tine. Poate mai dai jos din depuneri, sa nu mai spuna Sergiu ca tre' sa te ducem la Animal Planet, sa se minuneze si altii de cat de grasa esti.
Parca mi-a mai trecut putin durerea de cap...sau asa vreau eu sa cred. Am sa incerc si cu autosugestia: nu ma doare capul, nu ma doare capul, nu ma doare capul deloc...ce e aceea durere de cap? ce e aceea durere? in cele din urma va trece, bineinteles...gratie puterii mele de concentrare :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu