5 mar. 2009

Baba mea

Astazi este baba mea. Cei care stiu asta ar trebui sa-si ia masuri de precautie pentru cod rosu. Cand pleaca de acasa sa-si ia palton, manusi, caciula, umbrela... Oricum, sunt toate sansele sa se produca un cataclism natural, ceva. Daca nu e cutremur, e furtuna, ploaie cu spume, tunete, fulgere, grindina, tot tre sa fie... N-are cum sa fie o zi frumoasa si insorita ca doar e baba mea.
De cum am facut ochi de dimineata, am avut "placuta" surpriza sa realizez ca abia pot vorbi. Daca vreau sa vorbesc, sa soptesc, sa tusesc, ma ustura gatul ingrozitor. Ma distreaza faptul ca sunt ragusita. Am o voce guturala de parca as fuma doua pachete de tigari pe zi, eu care n-am fumat in viata mea. Jana Gheorghiu, daca ar mai fi trait, ar fi fost invidioasa sa ma fi auzit. Iritanta este usturimea asta tampita. Parca as fi bagat o perie de sarma pe gat, una in forma celei pentru spalat sticle si as fi frecat din excel de zel. Din cand in cand mai si tusesc si se accentueaza durerea.
Gatul dadea semne de usturime de ieri, dar e mai grav acum din cauza ca-mi afecteaza si vorbirea. Si daca nu vorbesc, sunt moarta, pentru ca la scoala vorbesc aproape continuu.
Norocul meu ca astazi este consiliu si vreo doua ore stau linistita, fara sa vorbesc. Doar ascult bilantul semestrului trecut...
Cred ca am sa trec pe la farmacie in drumul spre scoala, sa-mi cumpar niste medicamente pentru gat, ca si-n week-end am de vorbit.
Asta daca nu cumva se anunta evenimente meteo extreme si se inchid scolile, farmaciile si toate alea...ca doar e baba mea.

5 comentarii:

  1. Plantusin, Voseptol. Sanatate din plin :)
    P.S. Off,am uitat umbrela acasa...cat si adapostul anti-atomic. Da Doamne sa apuc seara :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cica baba se alege in functie de ziua nasterii tale.Spre expl 25 = 2+5=7.baba mea e pe 7.pa , fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. azi a fost naspa tare afara dar sambata adica pe 7 de baba mea stai in casa.viscol,ploaie,alea,alea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu umbrela am nimerit-o, cu adapostul am dat chix, dar nu-i tarziu :O Tu ce ai facut cu Plantusin-ul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau ca am citit sfatul abia cand am ajuns acasa, asa ca nu m-am putut folosi de pretioasa prescriptie :)oricum n-am luat nimic si maine dimineata probabil voi fi muta(spre bucuria unora).
    Imi cer scuze pentru baba mea...a dat atatea batai de cap...am incercat sa te avertizez. Bine ca ai supravietuit, tot e bine! :))

    RăspundețiȘtergere