31 mar. 2009

Reclama lu' Vasi

Stateam la taclale cu sora-mea. Maria si Dana se jucau prin casa facand tot ce le trecea si nu le trecea prin cap. Dana, fata sora-mi tot canta catarata pe o galetusa, iar Maria cand nu-i facea concurenta, umbla incaltata cu adidasii sora-mi, facand parada modei, eleganta din cap pana in picioare, cand nu se impiedica si cadea...
Pentru ca fetele aveau alte preocupari, jucariile si teveul cazusera in dizgratie, astfel am avut si noi curajul sa schimbam canalul pe altceva decat desene...nu ca ne-am fi uitat cu atentie dar era altceva decat cartoon. In timpul publicitatii observa sora-mea o reclama: ceva cu un avion ce scria nus'ce pe cer. Zice cu un zambet de om impresionat:
-Ce imi place reclama asta!
-Hmmm? Care?
-N-o stii? in timp ce ea imi face un rezumat imi amintesc si eu ca mai vazusem reclama dar nu fusesem asa impresionata, sau nu in felul in care fusese impresionata Vasi. Ea considera ca e asa romantic ce se intampla. Si ce palpitant cum el ii spune pilotului sa scrie pe cer "nu vreau sa te mai vad suparata pe mine" dar nu mai are semnal la telefon si nu apucase sa-i transmita pilotului decat " nu mai vreau sa te vad", iar iubita lui se uita siderata la cer citind mesajul...neterminat. Cat suspans, cat sentiment...Apoi gaseste pe unu care are semnal si se salveaza situatia...
-Daaa, zic si eu, dupa ce o vad pe Vasi asa extaziata ( ca doar trebuia sa zic si eu ceva nuu?). Iti imaginezi cum pilotul era gata sa scrie dupa dictare, nuuu? Adica asta era cu telefonul in mana si-i spunea pilotului care facea fel de fel de manevre ca sa-i iasa literele:"Te rog sa scrii pe cer cam asa:nu ...gata? mai...gata? vreau... " si asa mai departe...si deodata ramane fara semnal iar pilotul e derutat si asteapta restul textului ca nu mai stia ce sa scrie...Si ma apuca un ras de nu ma puteam opri , numai imaginandu-mi situatia. Plus figura sora-mi care nu radea chiar deloc si era chiar dezamagita:
-Nu tebuia sa analizezi tu...
-Ce, acum nu-ti mai place reclama, nu?
-Nuuu...
Distrugatoare de vise frumoase ce sunt...

2 comentarii:

  1. Romantismul este vraja care transformă praful vieţii de zi cu zi într-o ceaţă aurie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenia este exprimarea sinceră şi fără rezerve a gândurilor şi simţirilor tale în faţa unei alte făpturi omeneşti, sinceritate totală şi dezinteresată în viaţa lăuntrică cea mai intimă, ca o încercare de retrăire în profunda simpatie a unei alte fiinţe omeneşti.

    RăspundețiȘtergere