2 mar. 2009

De'alde Naomi

Mancam eu linistita si lihnita dupa ce-am ajuns acasa de la scoala. In dormitor, la televizorul care nu-i ocupat cu desene animate se auzea in surdina ceva despre proaspat frezata Naomi.
Foarte afectat/a fata...baiatul...fata...ce-o fi, Doamne iarta-ma, tocmai povestea ca a fost la IML , ca i s-au facut toate investigatiile si ca intr-adevar, si medicii au ajuns la concluzia ca o doare pe undeva in zona abdomenului(foarte exact si foarte periculos, as zice eu). Recomandarile fiind :) un unguent si ceva de administrat oral, dupa cum ea/el s-a exprimat.
Nu am nimic cu cei cu alte orientari sexuale desi mi se face greata asaa brusc , mai ales la imaginea a doi Ei in love-uri. Beaahh!
Ei, si ma duce pe mine mintea la niste pisici botezati dupa numele "starului" nostru autohton. Aveau fostii mei socri la curte o pisica de rasa (asa cica o recomandase cea care a vrut sa scape de ea pentru a-i creste prestigiul) care umbla numai prin vecini. Pisicoasa noastra cu pedigriu sarea gardul toata ziua prin vecini, in cautare de senzatii tari, desi barbatul din curte era Mitza, un siamez frumusel, chiar de rasa. El insa era vizitat de motanii din alte curti; poate pentru ca era asa frumusel, un fel de metrosexual, transmitea mesaje gresite.
Intr-o zi vine Pitzi a noastra cam abatuta acasa. Cred ca realizase prea tarziu ca nu se protejase si spera ca Mitza sa o ierte si sa-i recunoasca pisicii. Dupa cum banuiam, dupa ceva timp fata trei pisicuti tarcati in care am recunoscut motanul unuia dintre vecini (magarul). Fostul meu socru o blagosloveste ce-o blagosloveste dar le face un culcus macar pana le-or da ochii si-or fi intarcati, ca apoi...liber in viata. Ii studiaza el cu ochi de fin cunoscator pisicoginecolog si decide: sunt fete. Noi il credem pe cuvant si le dam nus'ce nume feminine.
Cresc putin pisicile, sub atenta observatie a lui Mitza, si intr-o zi ne uitam cu mai multa atentie: pisicutele erau motani cu bilutele ostentativ la vedere. Si din pisicute au devenit Naomi 1,2,3.
Cand erau chemate pisicile la mancare :"Pis, pis! Hai si de'alde Naomi la granule!"
Probabil ca oamenii in general, sunt asa... mai bulversati cand vine vorba de Naomi "starleta" de televiziune. Si poate ca si ea/el a crescut cu ideea indusa ca ar fi altfel decat pare a fi fizic. Avand in vedere ca a crescut intr-un orfelinat, fara parinti, a simtit o mare nevoie de afectiune si si-a explicat sensibilitatea prin faptul ca in interiorul ei/lui ar fi fata.
Nu am de unde sa stiu ce simt cu adevarat astfel de oameni. Cred totusi ca sunt niste nefericiti.

15 comentarii:

  1. nave-au nicio vina pisicile sa le spui tu naomi...

    RăspundețiȘtergere
  2. incerc sa cred ca nu te-ai bucurat de ce a patit si ca replicile cu tenta acida nu sunt legate de incident.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca nu-mi place ideea de homosexualitate, nu pot spune ca m-am bucurat de ceea ce a patit.In niciun caz. Initial am crezut ca ar fi un scandal provocat pentru presa, in care si Naomi ar fi partas/a. Pe urma am inceput sa cred ca intr-adevar ar fi victima unor extremisti. Si extremismul ma irita poate la fel de mult ca homosexualitatea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si in definitiv tie de ce dracu nu iti place ideea? Doar esti fata! Pierdeti dracu toti tipii manierati si cat de cat draguti si ingrijiti sau care e problema voastra a femeilor pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce esti asa virulent? Lasi impresia ca esti un om mohorat si mereu pus pe harta...fii mai vesel...o sa-ti prinda bine. Garantez! :)
    Si apoi, imi plac barbatii ingrijiti. Insa prin barbat ingrijit nu inteleg unul ce are unghii lungi, date cu oja colorata, care poarta fusta si pantofi cu toc, care se machiaza, isi pune tate si-si ascunde accesoriile. In plus, nu cred ca te incanta imaginea a doi barbati (oricum ar arata ei) care se saruta frantuzeste si care si-o trag sentimental.
    Si daca l-as pierde pe unul caruia i-ar placea sa si-o puna cu un alt barbat, n-ar fi o tragedie, n-as gandi ca moare specia...mai sunt si barbati normali(cum cred ca esti si tu).

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai lasa, nu mai bate campii ca nu vorbeam decat de gay nu de travestiti, un travestit nu se mai poate numi barbat dragut, asa ca mai citeste ce am scris nu ce aiurezi tu ca eu iti vorbeam de ideea a doi barbati impreuna nu vorbeam de data asta de travestiti pt ca nu era vb de naomi ci exact de replica ta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa inteleg ca te incanta doi barbati indragostiti unul de altul...facandu-si ochi dulci, mustacind cu subinteles unul altuia, doi barbati(deci, masculini) ce-si clipesc gales a invitatie sub cearsafuri. Daca unul ar veni la tine si ti-ar zice ca e indragostit de tine si si-ar dori sa faca dragoste cu tine, probabil ai fi incantat...dupa cat de incrancenat le aperi cauza.

    RăspundețiȘtergere
  8. mai bine ai recunoaste ca nu ai niciuna din calitatile care ar trebui sa defineasca un om al secolului 21, cea mai importanta fiind toleranta. Tu nu esti nici toleranta si n-ai facut decat sa iti bati joc si sa bati campii cu o problema care nu face doi bani pe langa cele realmente importante.

    RăspundețiȘtergere
  9. And by the way, this conversation is now terminated.

    RăspundețiȘtergere
  10. In primul rand nu stii sa iti sustii un punct de vedere. Pentru a-ti demonstra o opinie ar trebui sa aduci argumente...ceea ce nu ai facut! Tu doar ai jignit in incercarea de a ma contrazice...Habar nu ai ce inseamna toleranta ! si inainte de a aprecia daca stiu ce inseamna lucruri importante in viata astata, ar trebui sa ma cunosti. N-ai trait nici macar 10% din ceea ce am trait eu. Esti doar un adolescent intarziat care crede ca dreptatea e doar cea din capul sau... fiecare om are dreptul la o parere, daca vrei sa ma convingi ca tu ai dreptate, fa-o cu argumente nu cu jigniri.

    RăspundețiȘtergere
  11. La modul la care ai tratat tu subiectul nu meriti "the time of day" cum spun americanii sa iti aduc eu argumente. Si nu, nu am toleranta pentru prostie si ignoranta. Daca ai fi gandit inainte de a scrie articolul asta ti-ai fi dat, poate, seama ca si Naomi e un om si nu merita genul asta de abordare chipurile pamfletareasca in care sa spui tu verzi si uscate batand saua sa priceapa iapa cu pisoii tai cu tot. Si traiesti degeaba 100 de ani daca ramai cu ideile tale fixe. Ai dreptul la o parere pana sta vantul, dar tu in loc sa iti spui o parere strict subiectiva sau obiectiva ai preferat sa jignesti cu subinteles. Au abordat si alti bloggeri subiectul asta si nu au facut-o la modul la care ai facut-o tu. Poate pentru oamenii prosti si indiferenti pare asa o povestioara cu botezat pisici, ca si cum mi-as boteza eu cainele Tariceanu si as incepe sa fac acelasi misto golanesc pe care l-ai facut tu! Dar nu toti sunt prosti si nu crede ca daca ai dreptul la opinie trebuie sa te si lase toata lumea in plata ta! Ti se nazare fatuco! Nu ma intereseaza sa te contrazic, am invatat de muuult timp ca oamenii sunt fixisti, si nici sa iti aduc argumente ca mi-as bate capul degeaba tocmai pentru ca esti una dintre persoanele fixiste. Si cand ramaneti fara argumente voi insiva nu mai aiurati cu cat ati trait voi! Atat stiti cand nu mai aveti replici - sa ridicati tonul, sa trantiti ca sunteti jigniti sau sa o dati in "experienta de viata" Ai trait in canale? Ai mancat din gunoi? Ai trait la casa de copii sa vezi ce greu e? Care din toate astea si mai multe asemenea iti dau tie dreptul sa imi trantesti mie in fata experienta matale de viata? Ca ii aud si pe astia de 16 ani ca spun aceleasi lucruri. Hai ca deja aud aceleasi placi ruginite si nu stau eu sa invart gigeaua pe deget pan se rupe! Si ca sa iti arat ce inseamna sa te jignesc ca sa nu ma acuzi degeaba, uite una in stil Magda, ca na, la fete - injuraturi de fete: Manca-i-ai curu lu' Naomi, tu nebuno, tu!

    RăspundețiȘtergere
  12. :))) bai, tu esti cu capu' rau de tot...Povestea mea cu pisici e reala, nu mai cauta tu, asa destept cum esti, sa cauti semnificatii ascunse sa nu ametesti. :)))Tratarea golaneasca iti apartine, complexele nu te scuza!

    RăspundețiȘtergere
  13. da nici nu am spus ca nu ar fi si reala, te cred in stare. si razi degeaba iar complexele pe care le are orice om si le am si eu nu au nici o treaba cu subiectul in cauza, eu nu te-am acuzat pe tine ca ai fi vreo complexata. De fapt n-ai inteles un lucru. Daca erai baiat si tratai subiectul asta identic si la fel chiar nu iti dadeam nici o atentie! Tu esti aia cu catei la cap de ti-ai botezat pisoii in felul ala. Ii strigai in fiecare zi asa? sa nu cumva sa nu treaca o zi fara sa iti bati joc de Naomi ? sau a fost o singura data? Ca asta nu ne-ai spus!

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))Pe cuvant daca te inteleg...Esti un baiat destept, cred ca esti hetero, esti chiar simpatic. Rau faci ca vrei sa-ti sustii cu orice pret un punct de vedere. Tocmai tu care vorbesti de toleranta. Fiecare om are dreptul la o parere . Si apoi, Naomi si-a batut joc singur de el prin faptul ca a acceptat sa se dea in spectacol sub orice forma in mass-media. Daca vrea sa fie persoana publica prin scandaluri, greseste. Dar el are de castigat prin ceea ce i se ofera la televiziuni pentru aparitii. Nu-i plange tu de mila.

    RăspundețiȘtergere
  15. asa si? ce treaba are faptul ca a fost agresat cu circul pe care il provoaca televiziunile?

    RăspundețiȘtergere