6 mai 2009

Bun sau rau?

Un om avea un caine de rasa, cu pedigriu , cu care se mandrea foarte. Cand veni vremea ca acest caine sa faca pui, un vecin il intreba pe barbat:
-Mai vecine, imi dai si mie un pui de la cainelui tau? ca tare m-as bucura.
-Iti dau vecine, cum sa nu-ti dau.
-Da' vezi ca eu vreau un caine bun, de mult timp imi doresc unul!
Cand aparura catelusii , barbatul se tinu de promisiune si-i dadu vecinului unul dintre pui. Vremea trecea iar puiul devenise ditamai cainele, insa nimic din asteptarile omului nu se petrecea. Cainele statea toata ziua tolanit, dadea din coada si nici de latrat nu-i prea ardea...Un hot ar fi fugit cu tot cu el in brate. Vecinul, nemultumit, se duce la stapanul cainelui de rasa si-i zice:
-Mai, vecine, eu ti-am cerut un caine bun si tu ce mi-ai dat? cainele asta e lenes si prost, nu latra macar...
-Pai, daca mi-ai cerut un caine bun, ti-am dat unul bun. Daca-mi cereai unul rau , unul rau iti dadeam.
Morala: cateodata, ce e bun, e rau si ce e rau, e bun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu