29 mai 2009

Padurea de stejari

Prima iesire la soare de anul acesta a fost intr-o padure de stejari de pe langa localitatea Somova. Atata liniste ce era acolo...cu exceptia fetelor noastre care acopereau toate pasarile padurii.
Asa de mult asteptasem sa stau la soare, incat aveam impresia ca nu e adevarat. La pranz, sperasem, eu si Vasi, ca maimutelele mici vor adormi. Aiurea, pana nu s-au acoperit cu pamant si nu au plecat in expeditie printre copaci, nu s-au lasat.
Maria, asa descurcareata cum e, a gasit niste taciuni printr-o movila de pamant si s-a camuflat mai ceva ca Rambo in Vietnam, sau pe unde o fi fost el( pentru ca eu nu am avut niciodata rabdare sa vad filmul).
In padurea aceasta cu stejari destul de rari, ne simteam foarte bine, mai ales ca nu stateam fund in fund cu nimeni, nu-si facea nimeni loc de trecere pe langa noi si...nu se auzeau manele amestecate intre ele. Nici macar nu se vedeau blocuri in departare... E mai frumos decat in Busteni, in Poiana Cerbului, loc foarte frumos de altfel, dar uratit de cei care se opresc pe acolo.

4 comentarii:

  1. Eiii, fotografii...parcă a prins viață blogul ăsta :)))))) Noroc cu Maria până acum :)))))
    Frumos loc, într-adevăr! Dar, nici o băltiță cât de mică? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, eu sunt destul de lipsita de viata...sau nu...Maria e toata o energie! asta-i sigur!
    La Somova stiu ca este un lac...sper sa nu ma insel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te înșeli, de fapt, de multișor încerc să ajung la acea amenajare :)

    P.S. - doar te tachinam nițel, sper că nu ai luat vorbele mele mot-a-mot :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca am inteles ce era de inteles :)

    RăspundețiȘtergere