17 mai 2009

Savage Garden

Ascult de ani de zile Savage Garden. Muzica aceasta are un efect extraordinar asupra psihicului meu. Se modeleaza atat de bine pe mine, sau eu pe ea...ascult si daca sunt trista , si daca sunt suparata, in orice conditii.
Formatia are doua albume de succes: "Savage Garden" si "Affirmation", de pe care fac parte cam toate melodiile mele preferate. Nu pot spune ca sunt fan pentru ca nu-mi place cuvantul, mai ales in sensul de disperare, imitare si toate ce se subanteleg pentru unii.
Ascult cu mare placere: 'I want you', 'Hold me', 'Chained to you', 'The Best Thing', 'Crash and Burn', 'Truely, madly, deeply', 'I Knew I loved you', Tears of Pearls', A thousand Words', 'Break me, shake me', 'To the Moon and Back', 'The lover after me', 'You can still be free', 'I don't Know you Anymore'.
Poate sunt demodata, dar imi place, e ca un refugiu pentru mine. Versurile, muzica, vocea lui Darren Hayes care este extraordinara, parca te unge pe suflet. Imi creeaza o stare atat de placuta de parca ma imi taie respiratia, ma desprind de mine insami , imi trece si prin inima si prin creier cu sceeasi intensitate.
Darren Hayes (care, apropo, e gay) are din 2002 o cariera solo si nu as putea spune ca imi place tot atat de mult ca in Savage Garden , insa daca ascult 'Insatiable', 'Strange Relationship' ,'So Beautiful' sau 'On the Verge of Somethig Wonderful' am aceeasi mare placere .
Vocea lui Darren e superba si canta live incredibil de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu