7 mai 2009

Ceasul

Eu, cand ies din casa, port mereu ceas. Daca ies fara ceas, am impresia ca-mi lipseste ceva, ca am uitat ceva.
Am doua ceasuri: unul mecanic si unul electromecanic (asa cred ca se numeste).Cel mecanic e mai vechi, are vreo treisprezece ani si mi-e drag. Pacat ca se strica frecvent: fie sta, fie ramane in urma. Dupa ce-l duc la reparat, merge o perioada si apoi iar se strica. Celalalt electromecanic(primit cadou de Craciun, acum cinci ani, pentru ca enerva pe cineva ticaitul ceasului meu) functioneaza cu baterii nu stiu de care. Cert este ca e mai practic decat cel mecanic pentru ca nu mai trebuie intors, iar bateria pe care o avea m-a tinut de nici nu mai stiu cand am schimbat-o.
De cam o saptamana si ceva, doua, s-a consumat bateria . Nimic grav, l-am luat pe celalalt in toata perioada asta, numai ca trebuia sa-mi amintesc de intors, in fiecare dimineata. Ieri insa, mi-am dat seama ca mecanicul incepe sa faca figuri: iar sta sau ramane in urma. Astazi nici nu l-am mai luat la mine. Am cautat eu, baterii pentru celalalt, prin zona, insa nu am gasit, asa ca am plecat fara indispensabilul (pentru mine) masurator de timp.
Normal ca simteam ca-mi lipseste ceva, normal ca ma uitam aiurea la incheietura mainii de cate ori ma gandeam: oare cat mai am pana incepe sau se sfarseste ora, pana plec spre casa, si tot asa. Am telefonul, ar putea sa spuna unii. Daaa, dar pana il scot din geaanta, il bag la looc...parca ar lua o groaza de timp...
Spre surprinderea mea, nu m-am simtit asa stresata ca atunci cand aveam ceasul. Mai nesigura , e adevarat, dar mai relaxata. Pentru ca nu ma mai uitam de jde mii de ori pe ora, la ceas chiar daca nu aveam nicio treaba cu limitarea in timp, cu vreun program ceva, asa cum faceam cand aveam ceasul. Sau poate ca am fost eu mai relaxata si cred ca a fost din cauza ca nu aveam ceasul, nu stiu exact. Trebuie sa repet experienta ca sa fiu sigura.
Maine iar ma duc fara ceas la scoala. Asta daca nu gasesc bateria care-mi trebuie, pentru ca pe cel mecanic nu stiu cand il voi duce (sau daca il voi mai duce) la reparat.
Probabil ca am sa stau cu telefonul langa mine...ma gandesc. Nu cred ca am sa pot sta fara sa vad cu siguranta cat e ceasul. Totusi, cunosc foarte multe persoane care nu poarta ceas .Oare cum reusesc? Nu pot sa-mi imaginez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu