14 feb. 2009

Caruciorul

Ma suna cumnata si prietena mea, C., si-mi zice:"Fataaa, ai de facut cumparaturi?"("fata", asta, se trage de la "Mondenii") "As cam avea..." zic. "Pai mergem dupa ce termini orele."
Hotaram sa mergem la Real pe seara pentru ca in mintea fratelui meu era ideea ca ar fi mai liber...da' ce amarnic s-a mai inselat...
Coboram din masina hotarate sa luam cate un carucior de fiecare, sa avem unde pune cumparaturile si sa nu le mai amestecam ca de obicei si sa ne uitam la casa care si cum.Planuri marete.
Ne uitam in dreapta: nimic. Mergem, ne uitam in stanga: nimic. Ne uitam una la alta si ne minunam: niciun carucior. Frate-meu, care de obicei sta in masina si aprofundeaza engleza(autodidact, repeta dupa casete:"where is the...")cat timp noi hoinarim prin magazin, coborase si el sa ne dea o mana de ajutor si plecase deja la vanatoare de carucioare, ca un gentleman ce e. Si uite asa eram toti trei cu toate simturile ascutite: ochii larg deschisi, urechile ciulite, sa nu ne scape prada, sa nu cumva sa iasa vreunu' si sa nu prindem un carucior.Cum l-am fi vazut , il inconjuram si saream pe el(asta era strategia de atac).
Dar nu eram singurii asa...erau multi care se uitau ca hienele, de parca era Pastele si Craciunul la un loc si i-au apucat pe toti cumparaturile.
Noi doua eram cam dezamagite si ne uitam dezorientate in toate partile: visul nostru cu doua carucioare era deja spulberat...:)
In cele din urma vedem un domn care iesea. Avea cateva produse, deci le putea arunca repede in masina. Toti cei de afara il urmareau cu ochi lacomi. Frate-meu vede unde se indreapta si se ia dupa el(sa nu-l scape printre degete). Eu si cumnata mea, C., ne amuzam:"Fugi, R., fugi!"(dupa modelul "Run,Forrest,run!")in spirit de gluma, normal...
In timpul asta, o femeie se indrepta spre acelasi carucior. Cand a scandat C. imbarbatarea, femeia s-a oprit, si-a facut cruce:"Doamne fereste!"Ea luase in serios spiritul nostru de competitie.
Eu am inceput sa rad de nu ma mai puteam opri, cumnata-mea se uita nedumerita:"Ce-ai ,fata, e de la depresie?"
Abia dupa ce i-am explicat toata faza a inceput si ea sa rada.
Deci nu va duceti pe 13 februarie seara la Real ca s-ar putea sa fiti actori de comedie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu