9 feb. 2009

Iar la munca

Gata cu vacanta...
Sistemul in care lucrez imi da dureri de cap...hartii peste hartii, planificari, fise, portofolii, procese-verbale, statistici...parca as lucra pentru NASA. Pare a fi mai importanta hartogaraia dacat ceea ce fac efectiv la clasa. Plus ca la fiecare activitate tre sa te tragi in poza ca dovada, la dosar.
Doamne,Dumnezeule, mare-i gradina ta...(si multi prosti sar gardul!)
Unde mai pui ca tocmai mi s-a desfiintat o clasa si mi-au disparut astfel trei ore pe saptamana din program. Pai n-a zis dom' Boc "orele suplimentare nu se vor mai plati" ? Uite ca eu am fost prevazatoare si am fost scapata de ele...
Fac si eu haz de necaz. Am sa am mai mult timp pentru mine si pentru meditatii. Vad jumatatea plina a paharului. Sper sa mai primesc ceva ore dupa ce pleaca o colega in prenatal. Cine stie...
Dar mai bine nu mai vorbesc despre asta ca pare autoflagelare si eu nu sunt masochista de felul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu