22 feb. 2009

Vreau sa cred in horoscop...

...cel putin saptamana asta.
Cumnata mea cred ca a facut un cult pentru Urania, cea de pe B1, cu astrele. Oricum, e cu zodiile in fapt, cred ca citeste cam tot in materie de previziuni astrale. Da' nu citeste doar la ea ci la cam toti din jurul ei, ca-i altruista si ne tine la curent cu ceea ce ne asteapta...:)) Apoi face si interpretari ca nu cumva sa intelegem gresit mesajul astrelor.
Nici eu nu-s prea sanatoasa din punctul asta de vedere pentru ca si eu citesc despre zodii, plus ca am o inclinatie anume spre a analiza oamenii si ma intereseaza si zodia.
Ei bine, in timp ce mancam un snitel de pangasius gatit cu multa maiestrie si pricepere de C., cumnata mea fan Urania se apuca sa-mi povesteasca de zodii...Ma ameninta ca Urania a zis de Scorpioni ca le merge bine:'Fata, iti merge bine saptamana viitoare, asa a zis Urania! Sa intri pe youtube sa vezi ca saptamana 20-27 e numai de bine. Numai love!Scorpionii sunt cei mai tari, serios..."
Ei, si cu ce zice Urania, ai zice ca saptamana viitoare il apuc pe Dumnezeu de-un picior si asa ma catar in rai...
Intru eu pe net si-i dau search pe youtube la Urania, o ascult pe distinsa doamna cu nume ca de planeta si ma minunez. Cica in urmatoarele saptamani voi fi un fel chimist(gen Paracelsius) pentru ca mi-ar placea nus'ce experimente cu prafuri (parca Mutu nu-i scorpion...in fine)...hmmm...Mai zice ca voi descoperi un leac miraculos pentru fericirea personala. Voi gasi reteta fericirii, voi descoperi niste formule pentru a-mi face viata mai frumoasa. O viata afectiva puternica si atingerea unor culmi nebanuite...cica ceva mai bun si mai frumos nu se poate...
Mai sa fie! :))Eu stiam altceva despre saptamana viitoare. Ceva cam la polul opus cu previziunile...
Da Doamne sa ma insel eu si macar de data asta sa aiba dreptate Urania!:))

5 comentarii:

  1. Sa nu ma intelegi gresit desi se pare ca ai si facuto = EU NU CRED IN ZODII SI NICI IN PREVIZIUNI ASTRALE.Citesc , ascult ma amuz,va amuz despre ce spun, scriu astrologii.Eu cred ca omul isi traseaza singur drumul in viata si/sau poate D-zeu?!Daca ar fii sa ma i-au dupa astrologi eu cu sotul meu nu am fii compatibili.Si? Nu-i asa.Pana la urma noi alegem cu cine sa fim compatibili si cu cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Ei lasa, primul pas spre vindecare e sa recunosti dependenta! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. inclin sa cred ca tot noi alegem cand sa fim fericiti si cu cine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca-mi vine sa plang, plang si imi trece
    Daca pierd spun mereu: "nu-i nimic"
    Una calda si-apoi una rece
    Astazi cad, maine iar ma ridic

    Toate trec, nu-i nimic
    Viata merge mai departe
    Cad si ma ridic si mereu imi zic:
    Nu-i nimic, ce daca
    Tot ce-i rau o sa treaca
    Striga cu mine odata
    Nu-i nimic...
    Cad si mereu ma ridic


    Daca astazi simt ca toate ma dor
    Maine stiu ca-mi va fi mai usor.

    Toate trec, nu-i nimic
    Viata merge mai departe
    Cad si ma ridic si mereu imi zic:
    Nu-i nimic, ce daca
    Tot ce-i rau o sa treaca
    Striga cu mine odata
    Nu-i nimic...
    Cad si mereu ma ridic

    Nu-i nimic, ce daca
    Tot ce-i rau o sa treaca
    Striga cu mine odata
    Nu-i nimic...
    Cad si mereu ma ridic (x 2)

    RăspundețiȘtergere
  5. laura stoica - Nu-i nimic = e cantecul ei.

    RăspundețiȘtergere