12 feb. 2009

Ce-mi place...

De vreo doua zile am intrat intr-o stare de oboseala si apatie lipsita de inspiratie. Se pare ca durerea, suferinta, ar fi necesare pentru a avea inspiratie...Cred ca am sa-mi dau cu un ciocan peste unghia de la degetul mare de la picior...sa vezi ce inspiratie o sa am...plina de beep-uri si sentimente reprimate :))
Sau poate timpul ocupat cu altele mi-a relaxat usor creierasul (poate nu e bine sa folosesc un diminutiv pentru creierul meu, chiar daca suna dragalas suna si usor eufemistic si fara intentie, ca doar e-al meu).
Citeam pe un site pentru femei, cred ca pe feminis.ro , despre modul in care te poti face sa te simti mai bine. Solutia ar fi sa faci o lista cu lucruri, activitati care-ti fac placere. Apoi sa tii sa faci macar doua din ele in fiecare zi, iar la sfarsit de saptamana, cand ai mai mult timp liber(cica) mai multe placeri...
Si mi-am stors materia cenusie sa aflu ce-mi place pentru a face o lista. Ordinea este aleatorie, dupa cum mi-au venit ideile.Asa ca imi place: sa citesc, sa vad un film, sa ascult muzica, sa-mi scriu gandurile, sa fac dragoste, sa fac plaja, soarele, sa merg pe munte, sa ascult linistea, sa ma joc cu Maria, sa iubesc, sa fiu iubita, sa am prieteni, sa ma intalnesc cu prietenii, sa discut, sa ascult, sa rad, sa fac miscare, sa dansez, sa beau o bere rece, salata de boeuf, inghetata, cafeaua cu lapte, blugii, pielea bronzata, oamenii inteligenti, oamenii sinceri, lucrurile noi, ce-mi stimuleaza mintea, iesirea la o pizza, rosul, sa beau vin fiert cand e ger, pepenii si merele, sa cunosc oameni, sa am o viata linistita, sa vad fete zambitoare, sa arat bine, sa am un loc de munca, crizantemele, Craciunul, pantalonii scurti, pantofii sport, cosmeticele, o baie calduta, apa plata, sa dorm cand sunt obosita....si care mai sunt si nu-mi vin in minte acum...

Un comentariu:

  1. Interesant.Faza cu lista e un fel de autocunoastere a partii pozitive din tine.Dar o lista cu partea ta negativa? e mai greu oare?
    Cred ca mie imi place: sa cunosc multi oameni de toate categoriile,sa le ascult povestile lor de viata,sa-l ajut pe cel care-mi solicita acest lucru,sa lenevesc cu sotul in pat,sa vizionez un film bun,sa beau 1 pahar cu un vin bun,sa fac lucruri inedite cu sotul meu si sa-l uimesc,sa traiesc pana crap alaturi tot de sotul meu,sa glumesc din orice,sa indeplinesc dorinte,sa-mi beau cafeaua cu Omul Meu dimineata la rasaritul soarelui la malul marii,sa nu ne plictisim niciodata unul de celalalt si sa scrie Omul meu o carte mai tare decat Kamasutra pentru ca are cu ce si de ce....

    RăspundețiȘtergere