22 feb. 2009

"Vand busturi..."

Am fost saptamana trecuta la cumparaturi cu draga mea cumnata. Obiectivul: haine. Am belit noi ochii peste tot si in cele din urma ne-am ales amandoua cu cate ceva, desi nu era vreme de probat nici macar manusi, ca-ti ingheta sangele in vene. Iar cand mai batea vantul ingheta si zambetul pe buze.
Am ajuns si in depozit. Ne ducem noi, doua delicate infometate, sa ne luam covrigi calzi pentru ca era trecut de pranz si, eu cel putin, nu mancasem nimic...doar sfanta cafea ce tine si de foame, si de sete si... ochii deschisi. Eu iau doi, sa nu-mi scada achizitiile de pe anatomie :)Ne oprim apoi la un automat pentru cafea si ne luam: eu cu lapte, ea fara, si dam sa mergem mai departe. Se uita C. cu atentie pe o usa. Un anunt:'Vand busturi de barbati si de dama, telefon: 07xx...' Radem noi ce radem , apoi C. da sa faca o fotografie cu telefonul. Anuntul era pe o usa si e clar ca acea usa se deschidea si se inchidea foarte des. Ea sa faca poza si alta nimic. Concentrata la maximum face doi pasi inainte si doi inapoi mai ceva ca la dansurile populare...dar, victorie: poza-i facuta.
Astazi o intreb:'Ai poza sa mi-o trimiti si mie?' Pai da... pai nu!De ce? Pentru ca i-au schimbat aia laptopul(ca-l reparasera de cateva ori si era tot in coma desi era nou) si pozele erau in el. Dha! dar daca aveai si altele pe acolo...immm? poate te vezi pe youtube!
Si uite asa am pierdut poza cu anuntul. Unii(mai perversi, nu ca mine imaculata :)) ar putea banui ca as fi avut nevoie de poza pentru numarul de telefon: sa-mi achizitionez si eu un bust...de barbat. Dar, nu, ca nu bustu-i cel mai important ci alte accesorii. Daca erau si alea la vanzare, poate...:)
Da' lasa ca ma mai duc eu in depozit si nu ratez nici poza, nici numarul de telefon...pentru orice eventualitate...si bustu-i bun...in noptile triste si reci :))

Un comentariu:

  1. ei, la naiba sa-mi posteze cineva pozele pe net?nu erau nici macar hot.daca vezi poze pe net multe dar multe cu o fata + una bucata pisica - noi suntem : adica eu + pisi= 2 zuze.dar poate asa ajungem si noi vedete pe net.pa de la mine si miau de la pisi.

    RăspundețiȘtergere