7 feb. 2009

De ce se casatoresc femeile...

Cineva a citit postul de ieri "A fi sau a nu fi...casatorit" si a obiectat ca ar trebui sa fac si o lista de motive pentru care se casatoresc femeile. Mi se pare normal pentru ca si femeile au motivele lor, nu?
Initial nu stiam ce sa scriu pentru ca nici macar nu m-a preocupat problema. Apoi am inceput sa ma gandesc...femeile...si eu sunt femeie...reprezentantele sexului slab si frumos(stereotipa sintagma)...daaa...
Pai, intre motivele barbatilor ale femeilor sunt ceva diferente, poate determinate de diferentele anatomice si de mentalitate.
Cred ca femeile se casatoresc:
1.pentru ca asa li se pare normal, pentru ca asa au fost educate(se viseaza in rochie de mireasa de pe la 10 ani)
2.pentru ca sunt indragostite pana peste cap si nu-si vad continuarea vietii fara barbatul ales
3.pentru a nu fi numite "fete batrane"(si-l iau pe primul venit)
4.pentru ca simt nevoia sa fie mamoase, sa ingrijeasca, sa alinte
5.pentru ca singure nu s-ar descurca in viata
6.pentru ca au nevoie de protectie si sprijin
7.pentru ca vor sa se foloseasca de un statut obtinut prin casatorie
8.pentru ca nu ar avea curaj sa nasca un copil fara sa fie casatorite
9.pentru ca ar face sex fara retinere, fara teama de a fi considerate cine stie cum
10.pentru ca inca mai cred in sufletul pereche
Nu cred ca am fost mai blanda cu femeile.

2 comentarii:

  1. eu m-am maritat pentru ca mi-a placut de Omul Meu,pentru ca aveam naivitatea celor 22 de ani ai mei,pentru ca eram o rebela si vroiam sa fac ce vreau,pentru ca asa am simtit atunci.Maammmmaaaaaaaaa ce a mai trecut timpul dar...parca s-a intamplat ieri.Inca mai cred in casatoria e ca o loterie: nu stii peste cine dai,atunci vezi de fapt fata reala a celui de langa tine.Cred ca am ales/am fost aleasa bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu prefer sa citesc si sa nu comentez. A nu s eintelege ca nu as fi de acord cu ce scrie si in posturi si in comentarii. :P

    RăspundețiȘtergere