5 feb. 2009

Maria

Maria are doi ani si sapte luni si cand vorbeste este usor peltica,"s-ul" e chiar "s".
Maria despre desene animate:

"Care sunt cu zombi, monsti, cu vazitoare ii dau afara din tivizor pentu ca sunt urati.Ii dau afara in noroi.
Sara Gein(Sarah Jane) este pietena mea.Si Scooby Doo este pietenu meu.Scooby Doo nu fase nisiun rau, este fumos si calaghios.
Hai, fii selioasa ca pietenii mei sunt pietenii mei. Si ii ubesc ca sunt adorabila."

Maria vrea la calculator
Se uita la desene si la calculator.A invatat sa foloseacsa mousul, il misca si da click alegandu-si singura desenele care ii plac. Ghinionul este ca monopolizeaza "cacatorul".
Acum intr-o zi, a intrat cineva pe mess in timp ce ea era sefa acolo si se uita la Donald Duck. Tragedie, tipete: "Ia asta d'aisea! Da-mi desenele inapoi! Nu mai vad! Da-mi desenele inapoi!N-auzi?"
Cand am treaba la calculator vine si ma intreaba:"N-au venit desenele in cacator?Nu au azuns? Nu? Mai asteptam si pe uma aleg se veau eu!"

Maria la olita
"Fac pisuuu! Hai a oisa(olita)sa fac pisu! Daca am baut doua stichele cu lapte!" Pe olita:"Da'fac si caca!"
Dupa un moment:"Nu vea sa iasa! Iesi monstule!"
Dupa ce face, se uita mirata si ganditoare:"Am facut unu mic si unu lupt(rupt)."
Se gandeste si spune impaciuitoare:"Lasa ca il lipim noi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu