8 feb. 2009

Despre iubire... de Sf. Valentin

Nu e nici macar 10 februarie si deja au inceput reclamele pentru Sf.Valentin: inimioare, declaratii de dragoste, bla, bla...Vorba reclamei:"oamenii vor sa-si daruiasca inima si nu stiu cum"(emotionant...), in concluzie: cumpara ciocolata!
Dar nu oricare, aia in forma de inima de la Milka...Aaaa! Mi-am dat seama de ce am divortat! Exu' nu mi-a adus ciocolata in forma de inimioara de la vacuta mov. E de-a dreptul freudistica analiza mea:)...ce tristete reprimata si nemarturisita, imi dau lacrimile...exact acea inimioara mi-o doream...
Deci, oameni buni, iubirea se arata prin inimioare pe felicitari, pe ursuleti, pe bomboane, pe ciocolata, pe ...nu mai stiu. Si doar o data pe an, pe 14 februarie, nu cumva sa faceti imprudenta sa va manifestati inflacaratele si sincerele sentimente in alte zile ale anului pentru ca pe 14 februarie se iubeste lumea si tre sa fim in trend.
Imi imaginam o secventa care ar ilustra antiteza dintre 14 februarie si restul anului: pe 14 februarie, sotul si sotia in love-uri, declaratii, ciocolata inimoasa, cartoane in forma de inimioare, lumanari parfumate rosii(tot decorul valentinian).Pe 15 februarie, la aceeasi ora, sotul vine increzator cu boticul intins spre sotie. Aceasta, acra si plictisita:"Da'ce crezi ca in fiecare zi e sarbatoare?..."
In alta casa, tot pe 15, dupa love-ul de pe 14: ea, nerabdatoare, se misca provocator, incitant in fata lui(care se uita la teveu).Iar el:"Ce-ai draga, ai mancat stricat?da-te mai intr-o parte ca pierd filmul!"(si se uita pe langa ea impasibil)
Doar ganduri...ce imaginatie bolnava am...
Iar daca nu ati terminat de iubit pe 14 si mai ramane un rest neconsumat dar nu aveti sarbatoare...ei bine, vine 24 februarie, Dragobetele, ca atunci ii apuca nabadaile pe romani.
Ma gandeam...datele astea cam coincid cu caldurile la pisici, oare e vreo legatura intre ele, Sf.Valentin si Dragobete?neee...
Profunde si pline de continut ganduri mai am...ma mir ca mai gandesc...ar fi trebuit sa-mi pocneasca ceva in cap macar ca semn de revolta al propriilor neuroni...

Un comentariu:

  1. Pai, cand eu i-am spus sotului meu ca vine 14 feb 2009 el se chinuia sa-si aminteasca ce se intampla in aceasta zi.I-am zis eu ca-i ziua indragostitilor iar el a zis "A, ce prostie".

    RăspundețiȘtergere